BUNA YAŞAMAK DENİYORSA!

Gündemimiz dar gelirlinin durumu ve karabasan gibi üzerine çöken, giderek sorun olma ağırlığını hissettiren günden güne artan, asla hesap tutmayan tütetici ürünlerine yansıyan ve biraz da durumdan yararlananların çarşıya pazara yansıttıkları zamlar.

Pazar 05 Şubat 2023 02:20
BUNU HİÇ HAK ETMİYORUZ!

Yaşamı, yaşadıklarımızı anlatmak için parçalara bölsek böylesine saçmalıkları sıkıştırabileceğımiz hiçbir bölümü planlayamayız veya bu parçaların arasına layık görüldüğümüz anlamsızlıkları koymayı kabullenemeyiz.

Çarşamba 01 Şubat 2023 02:20
İÇMEYİVERSİNLER EFENDİM!

Özellikle ülkemizde en cefakar ama asla önemsenmeyenler, itilip-kakılanlar ve söz konusu edildiklerinde dudak bükülenler, alkollü içki kullananlar, sigara içenler, akşamcılar… Ve özel gecelerini kutlayanlardır!…

Pazartesi 30 Ocak 2023 00:00
VAR OLANLA YETİNEBİLMEK

Yıllardır Türkiye gündeminin vazgeçilmez gündemlerin zirvesindeki konuğu sık sık yapılan zamlardır…

Salı 24 Ocak 2023 02:20
FB'DE NELER OLUYOR!

Bu başlık oldukça uzunca bir süre önce Fenerbahçe ile ilgili yazdığım bir yazıda kullandığım başlık idi. Maalesef ki bugün yazacağım yazıda da bu başlığı kullanmak zorunda kaldım üzülerek.

Pazartesi 23 Ocak 2023 02:20
YAŞAMI DEĞERLİ KILMAK!

Kimileri için, her şeye rağmen hayat yaşamaya değer, kimileri için hayat yaşamaya değer ama onlar için anlık veya günlük yaşanan hayatlar en vazgeçilmez tercihleridir. Yaşam biçimlerinde tercih pek de ellerinde değildir.

Perşembe 19 Ocak 2023 00:00
YAŞAMI DEĞERLİ KILMAK!

Kimileri için, her şeye rağmen hayat yaşamaya değer, kimileri için hayat yaşamaya değer ama onlar için anlık veya günlük yaşanan hayatlar en vazgeçilmez tercihleridir. Yaşam biçimlerinde tercih pek de ellerinde değildir.

Salı 17 Ocak 2023 02:15
FENERBAHÇE'DE NELER OLUYOR!

2022-2023 sezonunda 19. Haftasını geride bıraktığımız Süper Ligimizde şampiyonluk sıralamasında zirve hedefleyen takımlar işlerini ciddiye aldıklarını göstermeye başladılar bile çoktan.

Pazartesi 16 Ocak 2023 00:00