HERKESİN ANLADIĞI BİR ALAN: OTOMOTİV SEKTÖRÜ!

Ülkemizde hemen hemen herkesin anladığı, anlamasa da iyi kötü bilgi sahibi olduğu, bilgisi olmasa da mutlaka fikri olduğu konular vardır.

Pazartesi 15 Temmuz 2019 02:30
GÜNLÜK DİJİTAL OTOMOBİL GAZETESİ GELİYOR!

Geçen hafta ilk duyurusunu yaptığım "yeni otomotiv haber mecrası"nın detaylarını bu hafta açıklıyorum.

Pazartesi 01 Temmuz 2019 02:15
KURUMSAL DERSLER

İletişim duayeni sevgili dostum Salim Kadıbeşegil Patronlar, CEO'lar ve üst düzey yöneticiler için Kurumsal Dersler adını taşıyan yeni kitabını çıkarttı. Kurumlar için; itibar nasıl gelir, nasıl gider, nasıl yönetilir gibi önemli soruların altını somut gerçekleşen olaylarla birlikte adeta bir ders niteliğinde veriyor.

Pazartesi 24 Haziran 2019 02:20
BÜLTEN GAZETECİLİĞİ

Günlük gazetelerin pazartesiden pazartesiye çıkan otomotiv sayfalarındaki içeriğin büyük ağırlığı "basın bültenleri"nden oluşmaktadır.

Pazartesi 17 Haziran 2019 02:25
ÇELİK MOTOR'DA NELER OLUYOR?

Otomotiv ve filo kiralama sektörümüzün içinde düştüğü süreç hepimizin malumu. Bu süreçten Çelik Motor'da olumsuz etkilendi kuşkusuz. Bu kötüye gidişte "ekonomik süreç" kadar "kötü yönetilme süreci" de var ne yazık ki.

Pazartesi 10 Haziran 2019 02:40
OTOMOBİL KÜLTÜRÜMÜZ

Sizce bizim bir otomobil kültürümüz var mı? Osmanlı'dan günümüze kadar uzayan bir sürece bakıldığında otomobil hayatımız çeşitli gel-gitlerle çalkalanmış.

Pazartesi 27 Mayıs 2019 02:15
ÜÇ DEĞİŞİK ADAM…

Bu hafta otomotiv sektöründeki üç adamdan söz edeceğim. Ama işe heyecan katmak adına bu hafta isim vermeyeceğim. Ama önümüzdeki süreçte bu üç adamla ilgili "haber değeri taşıyan" konuları belgeleriyle haber yapıp yazacağım. Şimdi gelelim otomotiv dünyamızdaki güç ve mevki sahibi üç adamın yaptıkları istismarları anlatan yazımıza…. 

Pazartesi 20 Mayıs 2019 02:20
OTOMOTİV YILI BİTİRDİ Mİ?

İstanbul seçimlerinin tekrar edilmesi ile başlayan döviz yükselişi öncelikle otomotiv sektörünü kalbinden vurdu. İlk çeyrek rakamlarına bakınca zaten can çekişen sektör bu kararla meydana gelen ortamla bence yılı bitirdi gibi…

Pazartesi 13 Mayıs 2019 02:20