YİNE BİR ÜNLÜ DÜŞMESİ

Gün geçmiyor ki reklamın iyisi kötüsü olmaz diyerek ne olduğu, kim olduğu belli olmayan kişiler bir şekilde kendini gündeme oturtmayı başarıyor.

Pazar 15 Eylül 2019 02:15
KADIN BİKİNİ FİTNESS ŞAMPİYONASI

Kadının hor görüldüğü, şiddet gördüğü, tacize uğradığı, cinayete kurban gittiği haberlerinin yanı sıra, kadının ne kadar yetenekli ve güçlü olduğu günleri konuşma vaktimiz gelmedi mi sizce de? Kadın'a imkân tanırsan emin ol o en iyisini başarır, imkân tanımasan da başarır yeter ki önünde engel olma.

Pazar 08 Eylül 2019 02:25
97 YILLIK ŞANLI MAZİ...

Ağustos 1922 tarihi, Türk ulusunu esir etmek isteyen yayılmacı, istilacı güçlere karşı; kadınıyla, çocuğuyla, ordusuyla topyekûn verdiği bir savaşın ve ulusal benliğini kurtardığı ve Zafer Destanı'nın yazıldığı gündür. Her yıl 30 Ağustos günü kutlanan Zafer Bayramı, Türkiye Cumhuriyeti ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nin ulusal bayramıdır.

Pazar 01 Eylül 2019 02:20
KADIN

Hepinizden çok özür dileyerek ben bu hafta köşemde çok fazla renkli, tavsiyeli cümleler yazamayacağım.

Pazar 25 Ağustos 2019 02:25
KİRAZLI'DAN YÜKSELEN FAZIL SAY MELODİLERİ

Çanakkale'nin tek içme suyu kaynağı olan Atikhisar Barajı su toplama havzasında yürütülen metalik madencilik faaliyetlerine karşı doğaseverlerin tek ses olduğu ve yaklaşık bir aydır sürdürülen "Su ve Vicdan Nöbeti" sesini geniş kitlelere duyurmaya devam ediyor.

Pazar 18 Ağustos 2019 02:25
MİLYONLARA FESTİVAL

Ne güzel diyordum ki Türkiye gündeminden uzakta New York'un tadını çıkarıyorum diye ama yine dayanamadım kilometrelerce uzaktan ben de şu festivaller tekelleşiyormuş komedisine müdahil olmak istedim.

Pazar 11 Ağustos 2019 02:15
BİR SOLUKTA NEW YORK

Bana kalırsa aile ziyareti için gelmiyorsanız, yaz tatili planı içi New York çok kötü bir tercih. Sıcak, kalabalık, kötü kokuyor...

Pazar 04 Ağustos 2019 00:25
MADAME X

Madame X Madonna'nın gençliğinden gelen bir isimmiş. Gençlik yıllarında gittiği dans okulundaki eğitmeni her gün okula farklı biri olarak geliyorsun ve seni tanımakta anlamakta güçlük çekiyorum diyerek Madonna'nın gizemini Madame X ile bağdaştırmış.

Pazar 28 Temmuz 2019 02:50