İZMİR'DE 1. ULUSLARARASI GASTROFEST YAPILDI!

Geçen pazar Alsancak Garı'nda harika bir festival gerçekleştirildi. İlk uluslararası gastronomi festivali İzmir'de yapıldı.

Pazar 28 Ekim 2018 02:10
55 YAŞINDA CEBELİ TARIK BOĞAZI YÜZEREK GEÇİLİR Mİ?

Bu hafta farklı bir hikayeye yer vermek istedik.

Pazar 07 Ekim 2018 02:10
CONTEMPORARYLEŞTİRE- MEDİKLERİMİZDEN MİSİNİZ?

Kuşkusuz geçen haftanın en büyük aktivitesi; bu sene 13'üncüsü düzenlenen Contemporary İstanbul sergisiydi. Çok konuşulan, çok paylaşılan ve  çok tartışılan etkinlik, bu sene açık olduğu 5 günde 74 binin üzerinde ziyaretçiyi ağırlamış. Sergiye, 22 ayrı ülkeden 83 galeri katılmış: 400'ü yabancı 650 sanatçının yaklaşık 2 bin eseri katılımcılarla buluşmuş.

Pazar 30 Eylül 2018 02:20
TÜRKİYE'NİN 4P'Sİ

Hepimizin malumu: Türkiye, dünyada yaşanabilecek en güzel ülkelerden biri; havası, suyu, tarihi, konumu, insanı, geleneği, yemeği, denizi... Peki dünya gerçekten bizi kıskanıyor mu? Ülkemizin marka konumlandırması nasıl? Dışarıdan bakıldığında nasıl görünüyoruz? Pazarlama gurusu Philip Kotler'in pazarlama karmasını kullanarak kısa bir analiz yaptık.  

Pazar 23 Eylül 2018 02:10
ÇEŞME'DE 2018'İN EN İYİLERİ!

Her sene Bodrum-Çeşme arasında olan tatlı rekabette bu sene Çeşme açık ara öndeydi! Gerek yeni açılan mekanları, gerek yenilenen konseptleri ile 2018 yazına damgasını Çeşme vurdu.

Pazar 09 Eylül 2018 02:30
BİR VEJETERYANIN GÜRKAN ŞEF'LE İMTİHANI!

İnsan mesleği için bazen zor durumlarda kalabiliyor; asla yapmam dediği şeyleri yapmak zorunda oluyor! Bir vejeteryanın et yemesi gibi. Kurban Bayramı öncesi sizler için Gürkan Şef'le buluştuk!

Pazar 11 Eylül 2016 00:00
HAYALLER AMSTERDAM , GERÇEKLER AMSTERDAM!

1 Günü yazılarında bu hafta Hollanda'nın başkenti Amsterdam'dayız! Bi'acaip yer burası: oldukça kuzeyde ama insanları sıcak, deniz seviyesinin altında ama su basmıyor,

Pazar 04 Eylül 2016 00:00
1 GÜN 1000 TURNA KUŞUNUZ OLSUN!

Biz 80ler kuşağında origamiye saygıyla karışık bir küskünlük vardır. TRT'nin Cumartesi programlarında, "Haydi beraber yapalım" diye TV karşısına geçtiğiniz ama hep kenarda bir yapılmışı olan, belki de hayatta yaşadığımız ilk yanlış öğretilerden biriydi: nasıl olsa herşeyin; kenarda yapılmışı var; sen boşuna heves etme, kendi başına hiç uğraşma!

Pazar 28 Ağustos 2016 00:00