KENEVİRLE GELEN DEVRİM

"Ülkemizde keneviri yok ettik. Kenevirden atlet, fanila dokunurdu.

Pazar 13 Ocak 2019 03:05
KAYBEDENLER KULÜBÜ ADLI İSİM ENFLASYONUNUN YENİ ADAYI EKREM İMAMOĞLU

Sanırım düşünce ve yazı detoksu yaptığım günlerin başıydı. Bir televizyon programında CHP parti meclis üyesi Erdal Aksünger'in, Eski İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Nurettin Sözen'i övdüğü konuşmaları işitince bir kez daha anladım ki temel mesele CHP'nin aday profilinde değil bizatihi mantalitesinde saklıydı.

Pazar 23 Aralık 2018 03:00
ELİTE DİZİSİ İSLAMOFOBİK Mİ?

İspanyol dizileri gündemimize La Casa De Papel'le girdi.

Pazar 18 Kasım 2018 02:55
İZMİR'İ YALNIZLIĞA MAHKÛM EDENLER

Her ne kadar Kadıköylü olmaktan ötürü kendimi şanslı hissetsem de çocukluğumdan üniversite yıllarına kadar uzanan hayatım İzmir'de geçti…

Pazar 11 Kasım 2018 03:05
MİLLETİN KURDUĞU İTTİFAK…

Eskiden gençlik hareketlerinin içinde mücadele yürütürken en çok attığımız sloganlardan biri, "faşizme karşı omuz omuza" idi.

Pazar 28 Ekim 2018 03:05
BAL BAL DEMEKLE AĞIZ TATLANMAZ, TÜRKÜM DEMEKLE TÜRK OLUNMAZ

Öyle ya, demokratikleşme ve normalleşme ha deyince olacak şeyler değil. En büyük hatalarımızdan biri ise bugüne kadar elde ettiğimiz kazanımların pamuk ipliğine bağlı olduğunu unutuşumuz. Hatırladığımızda ise her şey için çok geç kalmış oluyor.

Pazar 21 Ekim 2018 03:15
MAGAZİN YAZISI

Basında Çağla Şıkel'in aylık kazancının 200 bin lirayı bulduğu yönünde haberler çıkınca Şıkel buna tepki göstererek, "Kimler ne paralar kazanıyor. Ben köpek gibi çalışıyorum. 20 senedir bu mesleğin içindeyim. Kimse 'Çağla nasıl bu kadar para kazanıyor?' diyemez." demiş.

Pazartesi 01 Ekim 2018 02:40
BİR MEDYA ELEŞTİRİSİ VE BİZİM YAZARLARIMIZ

Son günlerde medyayla ve gazetelerin geleceğiyle ilgili basında çıkan yazıları büyük bir zevkle takip ediyorum. Her ne kadar yazılan tüm yazılar kişisel çıkarlarla ilgili olsa da konunun ana temeline ve medyanın geleceğine ilişkin fikir edinebiliyorsunuz.

Pazartesi 24 Eylül 2018 02:40