Fon24_Sag

TATİLLERİ DE İYİCE ABARTTIK GİBİ!

Ne dersiniz, yanlış mı? Son yıllarda özellikle dini bayramlarımızı, olması grektiği gibi üç gün ve dört gün kutlayamaz olduk. Eski bayam tatillerini özlemedik mi, özledik.

Pazartesi 20 Ağustos 2018 02:10
DERT BİR DEĞİL Kİ!

      Başımızdaki dertler bitmiyor, bize rahat nefes almak yok..  Şöyle geriye doğru bir baktığımızda ve hafızamızı zorladığımızda başımızda her tür dert ve üzerimize çöken o umutsuzluklardan bir türlü kurtulamıyoruz. Yarın ne olur, yarın bizi neler bekliyor ve ne tür sürprizlerle karşılaşacağız diye hep tedirginiz.

Pazar 19 Ağustos 2018 02:10
FUTBOLUMUZDA "VAR"LI GÜNLER

Daha bir aya yakın bir süre oldu, Dünya Kupası sonuçlanalı ve orada izlediğimiz kadarıyla uygulanan VAR sistemi. İzledik, gördük.

Perşembe 16 Ağustos 2018 02:15
TELEVİZYON YAYINLARIMIZ TAM BİR EZİYET!

Ülkemizde ulusal yayın yapan bir çok televizyon var. Son bir kaç yıldır televizyonlardaki ayrışmanın yarattığı ve adına "yandaş" denen o ötekileşme ayırımının yarattığı olumsuzlukları ve tamamı bir televizyon tutkunu olan televizyon izleyenlerinin kafasını iyice karıştırmış olmasına karşın hala toplumumuzun en önemsenecek zamanlarını geçirmeye çalıştıkları kitle iletişim araçlarıdır.

Pazartesi 13 Ağustos 2018 02:10
TATİL YAPMAK ÇOK ZORLAŞTI GİBİ!

Ülke olarak zor günler yaşadığımız gerçeğinden yola çıkarak bugünkü yazıma böyle bir başlık atmak durumunda kaldım.

Pazar 12 Ağustos 2018 02:10
ÖZLEDIK, FUTBOLUMUZ BAŞLIYOR

Yaz geldi, üniversitelerdeki yoğun tempolu aylar, haftalardan sonra bir tatil yapma ihtiyacı hissetmiştim.

Cuma 10 Ağustos 2018 02:05
SPORDA ASPARAGAS YAĞMURU!

      Spor haberciliğinin nerelere geldiğinin en güzel örneği hiç şüphe yok ki; sosyal medyada bitmek bilmeyen ve hiç bir kaynağın verilerine dayanmayan Süper Lig'imizden yansıyan transfer haberleridir.

Perşembe 26 Temmuz 2018 02:15
UÇAKLARDA GECİKME MODA OLDU!

Dünyanın en büyük ve en çok ülkeye sefer yapan uçak şirketlerinden birine sahibiz ama her nedense en iyisi olmadan önceki alışkanlıklarımızdan bir türlü kurtulamadık.

Pazartesi 23 Temmuz 2018 02:00