İSTANBUL BU, İYİ TANIMALISINIZ!

İstanbul ile ilgili yazılar yazdığımda öncelikle şunu hep vurgulamışımdır. Bu biraz da İstanbul denilen dünyanın çok önemli metropollarınden biri olan muhteşem şehri iyi tanıdığımı anlatmak içindir.

Pazar 20 Ocak 2019 02:25
DİZİLER BUHAR OLUP UÇTU!

Bu yayın döneminin başından beri ve önceden bu yayın dönemine sarkan bazı diziler televizyonun kadın izleyicileri için vazgeçilmezlerdendir.

Pazartesi 14 Ocak 2019 02:15
CANIM ÇOK SIKKIN, ÇOK!

Bu başlığı görünce kimin sıkkın değil ki dediğinizi duyar gibi oluyorum. İstanbul'da yaşıyorsanız birçok şeyle mücedele etmek zorundasınız. Şehir gürültüsünden rahat uyku uyuyamıyorsunuz.

Pazar 13 Ocak 2019 02:20
2018'İN SPOR OLAYLARI

Bugünkü yazımızda akılda kalan dünyadaki ve ülkemizdeki spor olaylarının özellikli olanlarından kısaca sözedeceğiz.

Cuma 11 Ocak 2019 02:15
DİZİLERE NE OLUYOR!

Yeni yıla girerken yaşadığımız sürprizlerden biri de, toplumun önemli bir kesiminin, özellikle kadınların olmazsa olmazı televizyon dizileridir.

Pazartesi 07 Ocak 2019 02:15
YENİ YILDA OCAK BUZ GİBİ!

Geçtiğimiz hafta pazartesi günü yayınlanan "Güle Güle 2018, Hoş Geldin 2019" başlıklı yazıma, klasik sözlerle yansıttığımız umutlarımızın varlığını yok sayamadım ve şöyle bir yeni yıl kutlaması girişiyle başlamıştım; "Umarım yeni yılda da; mutluluklarımız, sağlıklı günlerimiz en az eskisi kadar, dileğimiz eskisinden daha da çok olması. 2019'un, 2018'i aratmaması, yeni hayal kırıklılıkları yaşamadığımız, umutlarımızın tazelendiği, sağlıklı, mutlu, başarılarla dolu bir yıl olması dileklerimizle".

Pazar 06 Ocak 2019 02:20
GÜLE GÜLE 2018 HOŞ GELDİN 2019

Yazımıza başlarken başlığın hakkını verelim ve geleneksel kutlamamızı yerine getirerek yeni yılla ilgili yazacaklarımızı yazalım.

Pazartesi 31 Aralık 2018 02:20
2018'DEN AKILDA KALANLAR

Geçtiğimiz hafta "2018'den Geride Kalanlar" başlıklı yazımın girişini şöyle yapmıştım; "Yıllar öylesine hızlı akmaya başladı ki, bu hızla geçen yıllarda neler yaşadığımız konusunda sağlıklı bir bellek oluşturmak bile mümkün olmuyor".

Pazar 30 Aralık 2018 02:25