YERLİ YERSİZ DÜŞÜNCELER

Yerli Üretim logosu Ticaret Bakanı tarafından kamuoyuna takdim edildi. Bu tarz çalışmaların kaderi kimsenin beğenmemesidir.

Perşembe 20 Eylül 2018 02:40
YERYÜZÜNDE KAYAN YILDIZLAR

Yıldız, yeryüzündeki herkes tarafından görünen gök cisimleridir. Uzaktır, ama parlaktır. Erişilemez olduklarından yola çıkılarak, tüm dünyanın bildiği ünlü kişilere de yıldız denir.

Çarşamba 19 Eylül 2018 02:35
AĞIR YÜK  

Dün Filistin'in sembol isimlerinden Ahed Tamimi ile Financial Times gazetesinde yapılmış uzun bir röportajı okudum. Filistin meselemiz hakkında daha çok düşünmemi gerektiren birçok ipucunu cebime koyarak bitirdim röportajı.

Salı 18 Eylül 2018 02:35
BALKANLAR 2.0

Arnavutluk'un milli havayolu şirketi Air Albania uçuşlarına başladı. Tek uçak ve tek rota. Şimdilik. Airbus A 319 tip uçağı ile Tiran'dan İstanbul'a ilk uçuşunu gerçekleştirdi. Küçük bir haber gibi görünüyor ama değil. Neden büyük tane tane anlatmaya çalışayım.

Pazartesi 17 Eylül 2018 02:25
SEVİNCİNİ BULMAK

Mustafa Kutlu her yıl bir hikaye kitabıyla karşımıza çıkıyor. Kutlu'nun eserleri temel olarak Türkiye'nin omurgasını oluşturan halktan, halkın içinden çıkan çocuklardan, onların idealleri, hayalleri ve hayal kırıklıklarından besleniyor.

Pazar 16 Eylül 2018 02:45
TOM-JERRY, JOHN KERRY VE BİR İHTİMAL DAHA

Amerika Birleşik Devletleri'nin eski Dışişleri Bakanı John Kerry, yeni yazdığı kitabın tanıtım turu için gazetelerde, televizyonlarda arzı endam ediyor.

Cumartesi 15 Eylül 2018 02:40
ÜSKÜP NOTLARI

Kalkandelen'de masanın etrafında sohbet koyulaşıyor. "Şar Dağları…" diyor karşıya bakarak masadan biri. Diğeri "Üsküp ki, Şar Dağı'nda devamıydı Bursa'nın" diye bir Yahya Kemal dizesiyle sürdürüyor konuşmayı.

Cuma 14 Eylül 2018 02:25
BİTMEYEN MAÇ

Pazartesi günü Kosova'nın Fadıl Vokri Stadyumu'nda Faroe Adaları ile yapacağı maçta Priştine sokaklarındaydık. Kosovalı arkadaşa milli takımları hakkındaki görüşünü sordum.

Perşembe 13 Eylül 2018 02:35