Fon24_Sag

ULAŞTIRMA BAKANI'NA SORMAK İSTEDİKLERİM

Türkiye'nin ve bittiğinde dünyanın en büyüğü olacak havalimanını inşa eden İGA Konsorsiyumu'nun Kurumsal İletişim Departmanı'ndan ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Basın Müşavirliği'nden hafta içinde gelen davet üzerine, yeni Bakan Mehmet Cahit Turhan'ın basın toplantısı için, Atatürk Havalimanı'nın Dış Hatlar Terminali'ni saat tam 12.05'te terk ettik.

Pazar 12 Ağustos 2018 02:45
UCUZ UÇUŞA, PETROL VE PARİTE ENGEL

Bilinçli yolcular, ucuz uçak biletini, ne zaman, nereden ve nasıl alacağını çok da iyi bilmektedir. Kış mevsiminde uçak biletleri ucuzlar, fakat petrol ve paritenin önlenemeyen yükseliş trendi bizim ucuz bilet almamızı önleyecek kanaatindeyim.

Pazar 05 Ağustos 2018 03:00
PİLOTLARIMIZA YAPILAN "AHLAKSIZ TEKLİF" Mİ?

Bir zamanlar havacılık sektöründe pilot sayısındaki artışa bakarak "Biz bu kadar pilotu ne yapacağız" diyenler de vardı. 

Pazar 29 Temmuz 2018 02:35
BAKANLIKLARDA TAYİN OPERASYONU BAŞLADI 

Bundan tam 1,5 yıl önce, AK Parti Kars Milletvekili Ahmet Arslan'ın Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı'na atanmasından sonra, 26 Şubat 2015'te "Havacılıkta taşlar yerine oturdu" başlıklı bir yazı yazarak bakanlık içinden gelen önceki bir genel müdürün (milletvekili olduktan sonra) bu kez bakan olarak atanmasının çok iyi bir tercih olduğunu yazmıştım.

Pazar 22 Temmuz 2018 02:30
TRABZONLU DÖRT BAKAN TESADÜF MÜ?

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 24 Haziran 2018 seçimlerinde "Başkan" seçilmesinden sonra, devletin yeniden yapılanması adım adım ve hızla sürüyor.

Pazar 15 Temmuz 2018 02:25
YABANCI SERMAYE VE KADRİ MUHİDDİN ÖRNEĞİ 

Ekonominin geldiği noktayı anlayabilmek için hangi şirketin ne kadar satış yaptığını ve ne kadar büyüdüğünü gösteren bazı araştırmalara da bakmakta yarar vardır.

Pazar 08 Temmuz 2018 02:30
SON BAŞBAKAN NEREYE, YENİ BAKAN NEREDEN?

Türkiye'nin siyasal tarihinde 24 Haziran 2018 seçimlerinin çok önemli bir dönüm noktası olduğu konusunda şüphe yok. 

Pazar 01 Temmuz 2018 02:30
BERİL KAPTAN'I İRAN'DA UNUTTUK!

Bugün 24 Haziran 2018. Türk Demokrasi tarihi için çok önemli bir dönüm noktası. Parlamenter demokrasiyi bırakıp, yeni bir sisteme geçişimizin oylanacağı iki seçimi aynı anda yapıyoruz.

Pazar 24 Haziran 2018 02:35