KIBRISLI RUMLAR: "EN İYİ TÜRK, ÖLÜ TÜRKTÜR!"

13 Kasım 2019 Çarşamba günü Türkiye Devlet Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump'ın davetlisi olarak ABD'deydi.

Pazar 17 Kasım 2019 02:20
DİYARBAKIR'DA BİR AP MİLLETVEKİLİ: TOMAS ZDECHOVSKY

Dünyada gündem yoğun. Doğal olarak Avrupa'da ve Türkiye'de de.

Çarşamba 13 Kasım 2019 02:15
AVRUPA'NIN İSTENMEYEN ÇOCUKLARI: DEAŞ'LI TERÖRİSTLER!

DEAŞ terör örgütü artık Suriye ve Irak'ta neredeyse tamamen yok edilmiş vaziyette.

Cuma 08 Kasım 2019 02:20
AVRUPA'DA PKK TERÖRÜ VE POLİSİN YANLIŞ STRATEJİSİ

Yıllardır Avrupa ülkelerinde örgütlenmekte olan PKK terör örgütü son haftalarda Avrupa'nın çeşitli ülkelerinde komşularıyla çok iyi ilişkiler içinde yaşamakta olan Avrupalı Türklere ve Kürtlere yönelik olarak saldırılarını arttırdı. 

Cuma 01 Kasım 2019 02:15
ALMANYA'DA SİYASET RADİKALLEŞİYOR

Geçtiğimiz pazar günü Almanya'nın doğusundaki beş eyaletten biri olan Thüringen Eyalet Parlamentosu seçiminde bir ilk gerçekleşti.

Çarşamba 30 Ekim 2019 02:25
AB'NİN YANLIŞ TÜRKİYE POLİTİKASI İFLAS ETTİ

Defalarca dile getirdik. Avrupa Birliği, Türkiye'ye yönelik olarak çok büyük hatalar yaptı. Kendi üyelerinin tamamı tarafından da desteklenmeyen yanlış Türkiye Politikası hem Türkiye'nin güvenini kaybetmesine hem de Suriye'de hiçbir öneminin kalmamasına neden oldu.

Cuma 25 Ekim 2019 02:15
TÜRKİYE'YE YÖNELİK KARA PROPAGANDAYA KANMAYIN

Ne yalan söyleyeyim ben de bir AB üyesi ülkenin vatandaşı olsaydım ve yukarıda sıraladığım ve aslında daha da fazla olan yalanları her gün televizyonda seyretseydim, radyoda dinleseydim ve sabah kahvaltımı ederken günlük gazetemde okusaydım ben de "Türkiye'yi durdurun" diye feryat ederdim.

Çarşamba 23 Ekim 2019 02:25
FUTBOLCULARIMIZI RAHAT BIRAKIN

Avrupa Birliği'nde her geçen gün sorunlar artmakta. Üye ülkelerin çoğunun ekonomisi oldukça kötü durumda. İşsizlik ve gençlerin geleceğine yönelik sorunlar acil çözüm bekliyor. Bir de buna "Brexit" nedeniyle gündeme gelecek olan ek sorunları ekleyebiliriz.

Cumartesi 19 Ekim 2019 02:25