Bilecik’te, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı ‘Eğitim Başarı Ödülleri Töreni’ büyük bir coşku ile gerçekleştirildi. Tören, Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi’nde düzenlendi ve üstün başarı gösteren öğrencilerin katılımıyla renklendi.
Programa Bilecik Vali Yardımcısı Vedat Yılmaz, Bilecik İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, çeşitli kurum müdürleri, il protokolü, öğrenciler ve veliler katıldı. Törende, yıl boyunca akademik ve sosyal alanlarda başarı gösteren öğrencilere ödülleri takdim edilerek emekleri taçlandırıldı.
Öğrencilerin azmi, gayreti ve kararlılığı, protokol üyeleri tarafından takdirle karşılandı. Bilecik İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, "Öğrencilerimizi başarılarından dolayı tebrik ediyor, bu süreçte büyük emek veren öğretmenlerimize ve evlatlarına her zaman destek olan velilerimize teşekkür ediyoruz. Geleceğimize yön verecek gençlerimize eğitim hayatlarında nice başarılar diliyoruz" dedi.

BİLECİK’TE ‘EĞİTİM BAŞARI ÖDÜLLERİ TÖRENİ’ COŞKUYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
