Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Tıp Fakültesi, ilk mezunlarını vermenin gururunu yaşadı. Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi Orhangazi Salonu’nda düzenlenen görkemli törende, 43 genç hekim diplomalarını alarak, meslek hayatlarına ilk adımlarını attı.
Bursa Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Demir’in ev sahipliğinde düzenlenen mezuniyet törenine; Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, Bursa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin, Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Necmiye Funda Coşkun, akademisyenler, sağlık yöneticileri, öğrenciler ve aileler katıldı.
Bursa Kılıç-Kalkan ekibinin gösterisiyle renklendirilen törende, mezunlar adına konuşma yapan fakülte birincisi Ayşe Sude Kara, mezuniyet kütüğüne adını çaktı. Törende söz alan Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, hekimliğin yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda insanlığa hizmet sorumluluğunu taşıyan önemli bir görev olduğunu vurguladı.
Prof. Dr. Aydın, tıp eğitiminin sabır, disiplin ve fedakârlık gerektirdiğini belirterek, mezunların teorik bilgi ve klinik deneyimlerini birleştirerek sağlık camiasına donanımlı hekimler olarak katıldıklarını ifade etti. Öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan akademisyenlere ve ailelere teşekkür eden Aydın, hekimlik mesleğinin merkezinde insana hizmet etmenin yer aldığını söyledi.
Konuşmaların ardından mezun öğrencilere diplomaları ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Tören, 43 genç hekimin keplerini coşkuyla havaya fırlatmasıyla sona erdi.

BURSA TIP FAKÜLTESİ İLK MEZUNLARINI VERDİ
