Ülke genelinde öğrencilere hijyen ve çevre bilinci aşılamak amacıyla düzenlenen "Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar" Sosyal Sorumluluk Yarışması’nda, Kütahya’nın Gediz ilçesi önemli bir başarıya imza attı. Türkiye’nin 81 ilinden toplam bin 781 proje katıldığı organizasyonda, Gediz Mustafa Necib Alayeli (MNA) Anadolu Lisesi, lise kategorisinde Türkiye ikinciliği derecesini elde etti. Bu başarı, Gediz’in eğitimdeki vizyonunu bir kez daha gözler önüne serdi.
Gediz Mustafa Necib Alayeli Anadolu Lisesi Kimya Öğretmeni Zeynep Özlem Ölmez Mamiş rehberliğinde gerçekleştirilen "Hayatın Özünde; Hijyende Bilim, Doğada İz, Atıktan Özgürlüğe Uzanan Bir Farkındalık Yolculuğu" adlı proje, çevre bilincini, geri dönüşümü ve hijyeni bilimsel bir bakış açısıyla değerlendirerek toplumsal farkındalığı artırmayı hedefliyordu. Proje, katılımcılar ve jüri üyeleri tarafından büyük beğeni topladı.
Yarışmanın ödül töreni, Çanakkale’de geniş bir katılım ile gerçekleştirildi. Gediz ekibinin gurur dolu anlar yaşadığı törende, ödüller, Çanakkale Vali Yardımcısı Ömer Şahin tarafından Mustafa Necib Alayeli Anadolu Lisesi Okul Müdürü Fatih Asiltürk ve Proje Danışman Öğretmeni Zeynep Özlem Ölmez Mamiş’e takdim edildi. Gediz ekibi, çevre ve hijyen bilincini geleceğe taşıyan bu anlamlı organizasyon sonucunda Türkiye ikinciliği alarak döndü. Başarı ödülleri ile de takdir topladı.
Yarışma şartnamesi kapsamında elde edilen bu derece ile MNA Anadolu Lisesi 35 Bin TL, Proje Danışman Öğretmeni Zeynep Özlem Ölmez Mamiş 20 Bin TL ve proje ekibinde yer alan her öğrenci ise ayrı ayrı 10 Bin TL para ödülü almaya hak kazandı.

GEDİZ MUSTAFA NECİB ALAYELİ ANADOLU LİSESİ KİMYA ÖĞRETMENİ ZEYNEP ÖZLEM ÖLMEZ MAMİŞ REHBERLİĞİNDE VE ÖĞRENCİLERİN YOĞUN EMEKLERİYLE TİTİZLİKLE YÜRÜTÜLEN "HAYATIN ÖZÜ; HİJYENDE BİLİM, DOĞADA İZ, ATIKTAN ÖZGÜRLÜĞE UZANAN BİR FARKINDALIK YOLCULUĞU" ADLI PROJE, HEM JÜRİ ÜYELERİNİN HEM DE KATILIMCILARIN BÜYÜK BEĞENİSİNİ TOPLADI.
