Yeni Birlik Gazetesi Eğitim Kütahya'da sene sonu rehber öğretmenler toplantısı düzenlendi

Kütahya'da sene sonu rehber öğretmenler toplantısı düzenlendi

Kütahya Rehberlik ve Araştırma Merkezi tarafından düzenlenen rehber öğretmenler toplantısı tamamlandı.

Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, Kütahya Rehberlik ve Araştırma Merkezi (RAM) tarafından düzenlenen "2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Rehber Öğretmenler Toplantısı" başarıyla gerçekleşti.

Toplantı, müdürlük binasındaki Beylerbeyi Toplantı Salonu’nda yapıldı. Programa, İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz ve Kütahya’da görev yapan rehber öğretmenler katıldı. Açılış konuşması yapan Müdür Yılmaz, geride kalan eğitim yılının genel bir değerlendirmesini gerçekleştirdi.

Müdür Yılmaz, konuşmasında, bütüncül rehberlik anlayışı çerçevesinde okullarda yürütülen Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik (PDR) hizmetlerinin önemine dikkat çekti ve özverili çalışmalarından dolayı tüm rehber öğretmenlere teşekkür etti.

Toplantıda ayrıca, yıl boyunca karşılaşılan durumlar istişare edildi ve gelecek eğitim öğretim yılına dair planlamalar görüşüldü.

KÜTAHYA'DA SENE SONU REHBER ÖĞRETMENLER TOPLANTISI DÜZENLENDİ

KÜTAHYA'DA SENE SONU REHBER ÖĞRETMENLER TOPLANTISI DÜZENLENDİ

KÜTAHYA'DA SENE SONU REHBER ÖĞRETMENLER TOPLANTISI DÜZENLENDİ