Tomarza Mustafa Akıncıoğlu MYO’da şed bağlama töreni
Kayseri Üniversitesi (KAYÜ) Tomarza Mustafa Akıncıoğlu Meslek Yüksekokulu’nda, geleneksel Şed Bağlama Töreni gerçekleştirildi. Tören, Kayseri Üniversitesi Kongre ve Kültür Merkezi’nde yapıldı ve büyük bir coşku ile kutlandı.
Törene, Kayseri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kurtuluş Karamustafa, Tomarza Mustafa Akıncıoğlu Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Bektaş ve çok sayıda öğrenci katıldı. Ahilik kültürünün ve usta-çırak geleneğinin yaşatıldığı bu anlamlı etkinlikte, mezuniyet aşamasına gelen öğrenciler, mesleki eğitimlerini başarıyla tamamladıkları için şed ile onurlandırıldı. Bu program, geleceğin meslek profesyonellerinin önemli bir simgesini taşıdı.
Öğrencilerin ve davetlilerin büyük ilgi gösterdiği geleneksel değerlerin yaşatıldığı bu etkinlik, kültürel mirasın gelecek nesillere aktarılması açısından da büyük önem taşıyor.

KAYSERİ ÜNİVERSİTESİ (KAYÜ) TOMARZA MUSTAFA AKINCIOĞLU MESLEK YÜKSEKOKULU'NDA ŞED BAĞLAMA TÖRENİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ.
