Elazığ’da alev alan bir araç, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Olayda yaralanan kimsenin olmaması sevindirirken, araç küle döndü ve kullanılamaz hale geldi.
Olay, merkeze bağlı Şeyhhacı köyü'nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, seyir halindeki bir araçtan aniden dumanlar çıkmaya başladı. Sürücü, durumu fark eder etmez aracını durdurup, 122 Acil Çağrı Merkezini aradı.
İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürdü. Yangın sonucu araç tamamen yanarken, olayda ölen ya da yaralanan olmadı.

ELAZIĞ’DA ALEV ALAN ARAÇ İTFAİYE EKİPLERİ TARAFINDAN SÖNDÜRÜLDÜ. YARALANANIN OLMADIĞI OLAYDA, ARAÇ YANARAK KULLANILAMAZ HALE GELDİ
