Manisa’nın Salihli ilçesine bağlı Gökeyüp Mahallesi’nde organik tarım yöntemleriyle yetiştirilen çilekler, doğal aroması ve pestisitsiz üretimiyle dikkat çekiyor. Resmi Organik Tarım Sertifikası kapsamında üretilen çilekler, sağlıklı ve güvenilir gıda arayan tüketicilerin tercihleri arasında yer alıyor.
Kimyasal gübre ve tarım ilacı kullanılmadan yetiştirilen Gökeyüp çilekleri, organik üretim standartlarına uygun şekilde üretiliyor. Üretim sürecinin her aşaması denetlenirken, ürünlerin doğal yapısının korunmasına özen gösteriliyor.
Salihli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Gökeyüp Mahallesi’nde yetiştirilen çileklerin günlük olarak hasat edildiği belirtildi. Hasat edilen ürünlerin doğrudan üreticiler aracılığıyla veya güvenilir organik pazarlarda tüketicilerle buluşturulduğu ifade edildi.
Pestisit içermeyen ve kendine özgü aromasıyla öne çıkan Gökeyüp çileğinin, doğal lezzetini koruyarak sofralara ulaştığı kaydedildi. Organik üretim anlayışıyla yetiştirilen çileklerin hem üreticiye hem de tüketiciye önemli katkı sağladığı vurgulandı.

MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNE BAĞLI GÖKEYÜP MAHALLESİ’NDE ORGANİK TARIM YÖNTEMLERİYLE YETİŞTİRİLEN ÇİLEKLER, DOĞAL AROMASI VE PESTİSİTSİZ ÜRETİMİYLE DİKKAT ÇEKİYOR. RESMİ ORGANİK TARIM SERTİFİKASI KAPSAMINDA ÜRETİLEN ÇİLEKLER, SAĞLIKLI VE GÜVENİLİR GIDA ARAYAN TÜKETİCİLERİN TERCİHLERİ ARASINDA YER ALIYOR.
