Yeni Birlik Gazetesi
52,8028 %-0.26
61,2001 %-0.33
32,0591 %-0.31
2.832.087 %-2.18
Yeni Birlik Gazetesi Ekonomi Kuşadası Belediyesi’nin Arya Tesisleri’nde nakitsiz ödeme dönemi başladı

Kuşadası Belediyesi’nin Arya Tesisleri’nde nakitsiz ödeme dönemi başladı

Kuşadası Belediyesi'nin Arya Tesisleri, nakit ödeme uygulamasını sona erdirdi ve yalnızca kredi kartı ve temassız ödemelere geçiş yaptı.

Kuşadası Belediyesi’nin öz iştiraklerinden biri olan Arya Tesisleri, nakit ödeme uygulamasını kaldırdığını duyurdu. Yeni düzenleme ile birlikte, tüm ödemelerin yalnızca kredi kartı, banka kartı ve temassız ödeme yöntemleriyle yapılacağı belirtildi. Konuyla ilgili olarak açıklama yapan Arya A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Oğuzhan Turan, bu uygulamanın hem misafir memnuniyetini artıracağını hem de işletme süreçlerini daha verimli hale getireceğini ifade etti.

Arya A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Turan, günümüzde oteller ve plaj işletmeleri gibi turizm tesislerinde yaygın olarak kabul edilen nakitsiz ödeme sistemine geçişin çağdaş bir işletmecilik anlayışının önemli bir parçası olduğunu vurguladı. Turan, "Misafirlerimize daha hızlı, kaliteli ve güvenli hizmet sunabilmek amacıyla bu uygulamayı hayata geçirdik. Artık Arya Tesisleri’nde tüm ödemeler kart ve temassız yöntemlerle yapılabiliyor" dedi.

Yeni sistemin sağladığı avantajlardan biri de kasalarda para üstü hazırlama, bozuk para bekleme ve nakit sayım işlemlerinin ortadan kalkmasıdır. Turan, misafirlerin kartları, cep telefonları veya akıllı saatleriyle saniyeler içinde ödeme yapabileceğini belirterek, hem zamandan tasarruf sağlandığını hem de daha konforlu bir ödeme deneyimi sunduklarını dile getirdi.

Nakitsiz ödeme sisteminin güvenlik açısından önemli avantajlar sağladığını ifade eden Turan, tesislerde yüksek miktarda nakit para bulundurmanın risklerini azaltarak güvenli bir ortam oluşturduklarını açıkladı. Elektronik ödeme sistemlerinin mali süreçlerde tam şeffaflık sağladığına da dikkat çeken Turan, yapılan işlemlerin dijital ortamda kaydedildiğini ve bu durumun muhasebe süreçlerini daha sağlıklı yönetme imkanı sunduğunu belirtti.

Ayrıca, yeni uygulamanın personel verimliliğine de olumlu katkı sunduğunu açıklayan Turan, nakit işlemlerin sona ermesiyle çalışanların misafir memnuniyetine ve hizmet kalitesine daha fazla odaklanabileceğini kaydetti. Nakit işlemlerden kaynaklanan hataların da bu sistemle ortadan kalktığına dikkat çekti.

Özetle, muhasebe ve finans yönetiminde sağlanan kolaylıklarla operasyonel yükün azaldığını vurgulayan Turan, gün sonu kasa işlemleri ve nakit yönetimi süreçlerinin sona ermesinin işletme kaynaklarını daha verimli kullanma fırsatı sunduğunu ifade etti. Yapılan açıklamada, misafirlerin gösterdiği anlayış ve destek için teşekkür eden Oğuzhan Turan, "Arya olarak hedefimiz her zaman daha güvenli, daha şeffaf ve daha kaliteli hizmet sunmak. Hayata geçirdiğimiz bu uygulama da bu hedef doğrultusunda atılmış önemli bir adımdır" şeklinde konuştu.

ARYA A.Ş YÖNETİM KURULU BAŞKANI OĞUZHAN TURAN

ARYA A.Ş YÖNETİM KURULU BAŞKANI OĞUZHAN TURAN

KUŞADASI BELEDİYESİ’NİN ÖZ İŞTİRAKLERİNDEN OLAN ARYA TESİSLERİ’NDE NAKİT ÖDEME UYGULAMASI SONA...