Yeni Birlik Gazetesi Gündem Ağrı kurumlar arası futbol turnuvasında şampiyon Türk Şeker Spor oldu

Ağrı kurumlar arası futbol turnuvasında şampiyon Türk Şeker Spor oldu

Ağrı'da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası'nda Türk Şeker Spor, Genç Sağlık FK'yı 2-0 yenerek şampiyonluğa ulaştı.

Ağrı’da gerçekleştirilen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası başarıyla sona erdi. İkili mücadelelerle zenginleşen bu yılki turnuvaya, toplam 52 takım katılım gösterdi.

Final etabında, Ağrı Türk Şeker Spor ile Genç Sağlık FK karşı karşıya geldi. Maçın yıldızları Burhan Gökçe ve Berat Ağralı, attıkları gollerle takımlarını 2-0’lık bir galibiyete taşıdı. Bu sonuçla birlikte Ağrı Türk Şeker Spor, turnuvanın şampiyonu unvanını elde etti.

KURUMLAR ARASI TURNUVADA ŞAMPİYON TÜRK ŞEKER SPOR OLDU

KURUMLAR ARASI TURNUVADA ŞAMPİYON TÜRK ŞEKER SPOR OLDU