Antalya'nın Alanya ilçesinde, sahip olduğu 'Fıstık' isimli kedisinin kusma şikayetleri üzerine Veteriner Hekim Deniz Koray Gülsoy’un bulunduğu klinikten yardım isteyen Oktay Batır, yaşadığı endişeli süreci anlattı. Kedinin karın bölgesinde artan şişlik ve sürekli olan kusmalar, Batır’ı veteriner kontrolüne yönlendirdi.
Veteriner hekim tarafından yapılan görüntüleme süreçleri sonucunda, kedinin karın boşluğunda büyük bir kitle belirlendi. Devam eden süreçte ameliyat kararı alınan ekip, başarılı bir operasyonla yaklaşık 400 gram ağırlığındaki kist kütlesini çıkardı. Operasyon sonrası kedi, bir süre gözlem altında tutuldu ve sağlıklı bir şekilde sahibine teslim edildi.
Veteriner Hekim Gülsoy, kistin ciddiyetinin altını çizerek, “Birkaç gün daha beklenmiş olsaydı kitlenin patlayabileceğini düşünüyorduk. Kitle çok gergin durumdaydı. Çıkardıktan sonra kedinin karnının bile küçüldüğünü gördük” ifadelerini kullandı. Tedavi sürecinin ardından kedinin eski sağlığına kavuşacağı beklentisini de belirtti.
Kedi sahibi Oktay Batır, “Fıstık isimli kedimiz ailemize 5 yıl önce katıldı. Birkaç gündür yediğini kusmaya başlamıştı ve biz bunu tüy yutmasından kaynaklandığını düşündük. Kusmalar devam edince veterinere getirdik ve burada kist olduğunu öğrendik” diye konuştu.

ANTALYA'NIN ALANYA İLÇESİNDE YAŞAYAN OKTAY BATIR, KUSMA ŞİKAYETLERİ BULUNAN "FISTIK" İSİMLİ KEDİSİNİN KARNINDAKİ ŞİŞKİNLİKTEN ŞÜPHELENEREK VETERİNERE GÖTÜRDÜ. YAPILAN KONTROLLERDE KEDİNİN KARIN BÖLGESİNDE BÜYÜK BİR KİST TESPİT EDİLİRKEN, GERÇEKLEŞTİRİLEN OPERASYONLA 400 GRAM AĞIRLIĞINDA KİST KÜTLESİ ÇIKARILDI.
