Hatay İl Tarım ve Orman Müdürü Abdurrahman Türkmen, Antakya’da yer fıstığı üretimi yapılan arazileri ziyaret ederek üretim alanlarında incelemelerde bulundu. Bu ziyaret sırasında Türkmen, yer fıstığı üretimi yapan üreticilerle bir araya gelerek ekili arazilerin genel durumu hakkında yerinde değerlendirmeler gerçekleştirdi.
İl Müdürü Türkmen, ziyaret kapsamında bitki gelişimi, üretim süreçleri ve sezonun mevcut durumu hakkında üreticilerden bilgi aldı. Üreticilerle yapılan görüşmelerde verimlilik, bitki sağlığının korunması, hastalık ve zararlılarla mücadele, ayrıca sürdürülebilir tarımsal üretim konularında önemli değerlendirmeler yapıldı.
Ayrıca, üreticilerin talep ve önerilerini dinleyerek sahada karşılaşılan hususlar hakkında görüş alışverişinde bulunan Türkmen, tarımsal üretimin geliştirilmesi, verim ve kalite kayıplarının önlenmesi ile üreticilerin desteklenmesine yönelik yürütülen çalışmalar hakkında bilgilendirmede bulundu. Türkmen, İl Müdürlüğü olarak bitkisel üretimin geliştirilmesi ve sürdürülebilir tarımsal üretimin sağlanmasına yönelik çalışmaların kararlılıkla devam edeceğini ifade etti.

HATAY İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRÜ ABDURRAHMAN TÜRKMEN, ANTAKYA’DA YER FISTIĞI ÜRETİMİ YAPILAN ARAZİLERDE İNCELEMELERDE BULUNARAK ÜRETİCİLERLE BİR ARAYA GELDİ.
