Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, kadınlara yönelik "Aile İçi İletişim" konulu bir seminer düzenledi.
Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı Kadın ve Aile Hizmetleri Şube Müdürlüğü tarafından Çerkezköy ilçesindeki Kızılpınar TEK Atölye'de gerçekleştirilen seminere, Sosyal Hizmet Uzmanı Simge Nur Öksüz katıldı. Öksüz, katılımcılara aile kültürü, aile değerleri ve sağlıklı iletişim yöntemleri hakkında bilgi aktardı.
Öksüz, aile bireyleri arasındaki iletişimin güçlendirilmesinin, toplumun temel yapı taşı olan aile kurumunun sağlamlaşmasında önemli bir rol oynadığını belirtti. Eğitim sırasında empati kurmanın, etkili iletişim becerilerinin geliştirilmesinin ve sorun çözme yöntemlerinin aile yaşamındaki önemi üzerinde duruldu.
Seminerde ayrıca aile içi iletişimin, çocukların sosyal gelişimlerine doğrudan katkı sağladığı vurgulandı. Aile bireyleri arasında yaşanan çatışmaların yapıcı yöntemlerle çözülebileceği aktarırken, birlikte kaliteli zaman geçirmenin aile bağlarını güçlendirdiği ve sağlıklı iletişimi desteklediği ifade edildi.

TEKİRDAĞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN ÇERKEZKÖY İLÇESİNDEKİ KIZILPINAR TEK ATÖLYE'DE KADINLARA YÖNELİK "AİLE İÇİ İLETİŞİM" KONULU SEMİNER DÜZENLENDİ.
