Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri, Çine ilçesinde vatandaşlarla buluşarak, muayene, röntgen, diş çekimi, dolgu, temizlik ve kanal tedavisi gibi ücretsiz sağlık hizmetlerini mahallelere taşıdı.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu tarafından Aydın’a kazandırılan bu sağlık yatırımları, bugün Çine ilçesinde vatandaşların hizmetine sunuldu. Ağız ve diş sağlığı hizmetlerini her gün farklı ilçelerde sunan bu kliniklere, Çineliler de yoğun ilgi gösterdi.
Kent genelinde hizmet veren Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri’nde, ağız ve diş muayeneleri, röntgen hizmetleri, diş çekimi, dolgusu, temizliği ile kanal tedavisini kapsayan birçok uygulama gerçekleştiriliyor. Böylece vatandaşlar bulundukları mahallelerde ağız ve diş sağlığı hizmetlerinden ücretsiz olarak yararlanabiliyor.
Tüm ilçelerde yatırımlarını sürdüreceklerini belirten Başkan Çerçioğlu, "Söz verdik, yaptık. Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Kliniği hizmetlerimiz her gün farklı noktalarda vatandaşlarımızla buluşmaya devam ediyor. Yoğun ilgilerinden dolayı vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum. Bizler de hemşehrilerimizi yatırım ve projelerimizle buluşturmaya, hizmetlerimizi eş zamanlı olarak hayata geçirmeye devam edeceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın" ifadelerini kullandı.

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN HAYATA GEÇİRİLEN MOBİL AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI KLİNİKLERİ, ÇİNE İLÇESİNDE VATANDAŞLARLA BULUŞURKEN, MUAYENE, RÖNTGEN, DİŞ ÇEKİMİ, DOLGU, TEMİZLİK VE KANAL TEDAVİSİ GİBİ ÜCRETSİZ SAĞLIK HİZMETLERİNİ MAHALLELERE TAŞIDI.
