Yeni Birlik Gazetesi Gündem Darıca'da taleplere hızlı çözüm için kurulan dimer faaliyete geçti

Darıca'da taleplere hızlı çözüm için kurulan dimer faaliyete geçti

Darıca Belediyesi İletişim Merkezi (DİMER) vatandaşlarla belediye arasındaki iletişimi hızlandırmak için açıldı.

Darıca Belediyesi, vatandaşlarla belediye arasındaki iletişimi hızlandırmak ve taleplere daha etkin çözüm sunmak amacıyla Darıca Belediyesi İletişim Merkezi (DİMER)'i kurdu. Bu merkez, Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde faaliyet göstermekte olup, vatandaşlardan gelen başvuruların kayıt altına alınması, ilgili birimlere yönlendirilmesi ve sonuçlandırılması süreçlerini tek elden koordine edecek.

Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, merkezi ziyaret ederek personelle bir araya geldi ve yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. İncelemeleri sırasında, çağrı merkezinin başına geçen Bıyık, vatandaşlardan gelen telefonları yanıtlayarak talepleri dinledi ve sisteme kaydetti.

Bıyık, DİMER sayesinde başvuruların ilgili müdürlüklere çok daha hızlı ulaştırılacağını ve çözüm süresinin kısalacağını belirtti. Ayrıca süreçlerin anlık olarak takip edilebileceğini aktardı. Başkan Bıyık, “Belediyecilik, vatandaşın sesine kulak vermekle başlar,” diyerek hemşehrilerinin talep, öneri ve şikayetlerinin en hızlı şekilde ilgili birimlere ulaştırılacağını ifade etti.

Yeni sistemle birlikte Darıca Belediyesi'nin hizmetlerinde erişilebilirlik ve şeffaflığın artırılması hedefleniyor. İnsana dokunan belediyecilik, vatandaşın taleplerine kulak vermek ve çözüm üretmekle başlar.” diyerek DİMER’in önemini vurguladı.

DARICA'DA VATANDAŞLARLA BELEDİYE ARASINDAKİ İLETİŞİMİ HIZLANDIRMAK VE TALEPLERE DAHA ETKİN ÇÖZÜM...

DARICA'DA VATANDAŞLARLA BELEDİYE ARASINDAKİ İLETİŞİMİ HIZLANDIRMAK VE TALEPLERE DAHA ETKİN ÇÖZÜM SUNMAK AMACIYLA DARICA BELEDİYESİ İLETİŞİM MERKEZİ (DİMER) KURULDU.

DARICA'DA VATANDAŞLARLA BELEDİYE ARASINDAKİ İLETİŞİMİ HIZLANDIRMAK VE TALEPLERE DAHA ETKİN ÇÖZÜM...