Türkiye Noterler Birliği'nin 55. Olağan Genel Kurulu sonrasında başkanlığa seçilen Fulya Uysal Güler, göreve başladı.
Göreve başladığında yaptığı açıklamada Güler, "Türkiye Noterler Birliği 55. Olağan Genel Kurulu'nda Yönetim Kurulu tarafından 16 Haziran 2026 tarihli toplantıda başkanlığa seçilmiş bulunmaktayım. Başkan Yardımcımız Seran Özdemir, Sayman Üyemiz Gülsüm Bülte ve Yönetim Kurulu üyelerimizle birlikte; noterlik mesleğinin gelişimi, birliğimizin kurumsal yapısının güçlendirilmesi ve vatandaşlarımıza sunulan hizmetlerin daha da ileriye taşınması amacıyla çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz. Şahsıma ve yönetimimize gösterilen güven için teşekkür ediyor, yeni dönemin mesleğimiz, birliğimiz ve ülkemiz için hayırlı olmasını diliyorum" ifadelerini kullandı.

TÜRKİYE NOTERLER BİRLİĞİNİN 55. OLAĞAN GENEL KURULU SONRASINDA TÜRKİYE NOTERLER BİRLİĞİ BAŞKANLIĞI GÖREVİNE SEÇİLEN FULYA UYSAL GÜLER, GÖREVİNE BAŞLADI.