Yeni Birlik Gazetesi Gündem Hatay'da engelli rampasını açmayan otobüs şoförüne tepkiler büyüyor

Hatay'da engelli rampasını açmayan otobüs şoförüne tepkiler büyüyor

Hatay'daki bir otobüs, engelli rampasını açmayan şoför nedeniyle tartışmalara sebep oldu. Başkan Öntürk, duruma müdahale etti.

Hatay’da tekerlekli sandalyeli bir vatandaşın otobüse binmek istediği esnada engelli rampasını açmayan otobüs şoförü ile yaşanan olay, bölgedeki engelli hakları konusunu gündeme taşıdı. Olay sırasında vatandaşın telefonla kaydettiği görüntülerde, otobüs şoförünün "İstediğin yere yaz" dediği anlar yer alıyor.

Reyhanlı ilçesinde gerçekleşen olaya göre, engelli vatandaş otobüse binebilmek için rampanın açılmasını talep etti. Ancak, otobüs şoförü bu talebe olumsuz yanıt vererek tek başına binemeyeceğini iddia etti. Bunun üzerine engelli vatandaş ve şoför arasında gerginlik yaşandı.

Yaşanan tartışmaya çevredeki diğer otobüs şoförleri de katıldı. Şoförün "Ben senin hizmetçin miyim, niye telefon çekiyorsun?" şeklindeki sert tepkisi, sosyal medyada büyük yankı buldu. Olayı kaydeden engelli vatandaş, "Rampayı açmaya mecbursun, görüşeceğiz" diyerek duruma karşı çıktığını ifade etti.

Olayın ardından Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, vatandaşlarından özür dileyerek, "Biz bu halkın hizmetkarıyız. Tekrarı olmaması için ne gerekiyorsa yapacağız" dedi. Öntürk, ayrıca hatalı davranışlarda bulunanların belediyede yeri olmadığını vurguladı.

Engelli rampasını açmayan sürücünün sözleri hayrete düşürdü: "Ben niye yapıyorum, ben senin...

Engelli rampasını açmayan sürücünün sözleri hayrete düşürdü: "Ben niye yapıyorum, ben senin hizmetçin miyim?"