Bursa’nın İnegöl ilçesinde, hayırseverler tarafından inşa edilecek aile sağlığı merkezi ve 16 sınıflı okul binasına ilişkin bağış protokolleri düzenlenen bir törenle imzalandı.
Tören, Bursa Valisi Erol Ayyıldız başkanlığında gerçekleştirildi ve İnegöl’de sağlık ve eğitim alanında hayata geçirilecek iki önemli yatırım için imza atıldı. Protokoller kapsamında, İnegöl Kemalpaşa Mahallesi’nde hayırsever Talha Timur Han tarafından 5 Aile Hekimliği Birimli Aile Sağlığı Merkezi inşa edilecekken, Akhisar Mahallesi’nde hayırsever Saffet Altunal tarafından 16 sınıflı bir okul binası yaptırılacak.
İmza törenine hayırseverler Talha Timur Han ve Saffet Altunal ile birlikte İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer de katıldı.
Vali Erol Ayyıldız, Bursa’nın gelişimine ve vatandaşların yaşam kalitesinin artırılmasına katkı sunan hayırseverlere teşekkür ederken, sağlık ve eğitim alanında gerçekleştirilecek yatırımların İnegöl ve Bursa için hayırlı olmasını temenni etti.

BURSA'NIN İNEGÖL İLÇESİNDE HAYIRSEVERLER TARAFINDAN YAPTIRILACAK AİLE SAĞLIĞI MERKEZİ İLE 16 DERSLİKLİ OKUL BİNASINA İLİŞKİN BAĞIŞ PROTOKOLLERİ DÜZENLENEN TÖRENLE İMZALANDI.
