İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, rutin denetim faaliyetleri kapsamında şehirde hizmet veren 28 manav iş yerini mercek altına aldı. Yapılan denetimlerde 11 işyeri hakkında idari yaptırım uygulandı.
İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, ilçe genelinde gıda işletmelerine yönelik denetimlerini sürdürmeye devam ediyor. Halkın sağlığı, huzuru ve refahı için yoğun mesai harcayan zabıta ekipleri, son olarak manav işletmelerini değerlendirdi. Dört koldan sahaya inen ekipler, 28 manav işyerini detaylı bir şekilde denetledi.
Denetimlere ilişkin İnegöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “İlçemizde faaliyet gösteren manav işletmelerine yönelik denetimler tamamlanmıştır. Bu kapsamda ilçemizde faaliyet gösteren 28 manav işyeri denetlenmiştir. Mevzuata aykırılık tespit edilen 11 işyeri hakkında idari yaptırım uygulanmıştır.” ifadesine yer verildi. Ayrıca, denetimlerde işyeri açma ve çalışma ruhsatı, fiyat etiket ve tarifeleri, işyeri hijyeni ve düzen, kamusal alan işgali hakkında gerekli kontroller yapıldığı, dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında işletmecilere uyarılar yapıldığı vurgulandı.
Kurallara riayet eden tüm esnaflara teşekkür eden Zabıta Müdürlüğü, denetim faaliyetlerine devam edeceklerini belirtti.

İNEGÖL BELEDİYESİ ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ EKİPLERİ, RUTİN DENETİM FAALİYETLERİ KAPSAMINDA ŞEHİRDE HİZMET VEREN 28 MANAV İŞ YERİNİ MERCEK ALTINA ALDI. 11 İŞYERİ HAKKINDA İDARİ YAPTIRIM UYGULANDI.
