Yeni Birlik Gazetesi Gündem Sinop’ta su verimliliği belgesi eğitim ve bilgilendirme toplantısı yapıldı

Sinop’ta su verimliliği belgesi eğitim ve bilgilendirme toplantısı yapıldı

Sinop'ta düzenlenen toplantıda su verimliliği belgeleri ve yönetmelikleri hakkında bilgi verildi.

Su Verimliliği Eğitimi Sinop'ta Gerçekleştirildi

Tarım ve Orman Bakanlığı Su Yönetimi Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen Su Verimliliği Yönetmeliği çerçevesinde, “Su Verimliliği Belgesi Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı” Sinop Polis Evi Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

Toplantıda, Bakanlık uzmanları tarafından su verimliliği alanında yürütülen çalışmalar hakkında kapsamlı sunumlar yapıldı. Katılımcılara Su Verimliliği Seferberliği çalışmaları, Su Verimliliği Yönetmeliği kapsamındaki süreçler, sistem kurulumu ile Su Verimliliği Belgesi başvuru ve uygulama aşamaları konusunda detaylı bilgiler verildi.

Su Verimliliği Belgesi almakla yükümlü kurum ve kuruluş temsilcilerinin katıldığı programda, uygulama süreçlerine ilişkin merak edilen konular uzmanlar tarafından yanıtlandı. Eğitim, soru-cevap bölümüyle interaktif şekilde devam ederken, katılımcılar bilgi ve deneyim paylaşımında bulunma fırsatı buldu.

2026 Yılı Sinop İl Su Kurulu Toplantısı

Eğitim programının ardından Valilik Toplantı Salonu’nda, Vali Yardımcısı Ali Osman Bulat başkanlığında 2026 Yılı Sinop İl Su Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya İl Müdürü Fatih Önlem, kamu kurum ve kuruluşlarının yöneticileri ile Su Yönetimi Genel Müdürlüğü uzmanları Sevil Bolat Uçar ve Şengül Güngör katıldı.

Toplantıda, su kaynaklarının korunması ve sürdürülebilir kullanımına yönelik çalışmalar ele alındı. Su Verimliliği Yönetmeliği kapsamındaki faaliyetler, Ulusal Su Planı ve 2025 yılı İl Su Kurulu kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmalar değerlendirildi.

Su kaynaklarının gelecek nesillere aktarılması amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında kurul tarafından 2026 yılına ilişkin kararlar alındı. Yetkililer, su verimliliği konusunda farkındalığın artırılması ve sürdürülebilir su yönetiminin güçlendirilmesi amacıyla çalışmaların aralıksız devam edeceğini belirtti ve “Suyumuzu korumak, geleceğimizi korumaktır” mesajını verdi.

TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI SU YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN SU VERİMLİLİĞİ...

TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI SU YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN SU VERİMLİLİĞİ YÖNETMELİĞİ KAPSAMINDA DÜZENLENEN "SU VERİMLİLİĞİ BELGESİ EĞİTİM VE BİLGİLENDİRME TOPLANTISI", SİNOP POLİS EVİ KONFERANS SALONU’NDA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI SU YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN SU VERİMLİLİĞİ...