Yeni Birlik Gazetesi Gündem Yıldırım Belediyesi sahipsiz sokak hayvanları tedavi merkezi öğrencileri ağırladı

Yıldırım Belediyesi sahipsiz sokak hayvanları tedavi merkezi öğrencileri ağırladı

Yıldırım Belediyesi, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerini sahipsiz sokak hayvanları tedavi merkezinde ağırladı.

Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerine ev sahipliği yaptı. Bu ziyaret, sahipsiz sokak hayvanları için tedavi ve bakım hizmetleri sağlamakla kalmayıp, bu konuda farkındalık oluşturma amacı taşıyan etkinliklerden biriydi.

Öğrenciler, sahipsiz sokak hayvanlarının tedavi ve bakım gördüğü alanları gezdi. Burada, merkezin yürüttüğü çalışmalar hakkında detaylı bilgi aldılar. Çocuklar, hayvanlara sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemini yerinde öğrenme fırsatı buldular.

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçede tüm canlıları kapsayan bir merhamet iklimi inşa ettiklerini belirtti. Başkan Yılmaz, "Burası sadece sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer değil, aynı zamanda onların güvenli bir yuvası ve merhametin adresidir. Çocuklarımızın doğaya ve tüm canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz. Evlatlarımızı, Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanımızda ağırlayarak eğitim ve farkındalık oluşturan bir etkinlik gerçekleştirdik. Çocuklarımız, merhametin büyük bir sorumluluk olduğunu yerinde hissederek öğrendi. Yıldırım’ı sadece binalarıyla, yollarıyla değil; insanıyla, doğasıyla ve tüm canlılarıyla yaşanabilir bir şehir haline getirmek için çalışıyoruz," dedi.

YILDIRIM BELEDİYESİ SAHİP SOKAK HAYVANLARI TEDAVİ MERKEZİ VE DOĞAL YAŞAM ALANI, ORHAN KARA...

YILDIRIM BELEDİYESİ SAHİP SOKAK HAYVANLARI TEDAVİ MERKEZİ VE DOĞAL YAŞAM ALANI, ORHAN KARA İLKOKULU ÖĞRENCİLERİNİ AĞIRLADI.

YILDIRIM BELEDİYESİ SAHİP SOKAK HAYVANLARI TEDAVİ MERKEZİ VE DOĞAL YAŞAM ALANI, ORHAN KARA...