Aydın’ın Koçarlı ilçesinde bu yıl 16’ncısı düzenlenen Geleneksel Çam Fıstığı ve Yöresel Ürünler Festivali büyük bir coşkuyla kapılarını ziyaretçilere açtı. Festival alanında, Koçarlı Belediye Başkanı Özgür Arıcı, esnaf ve üreticilerle bir araya gelerek vatandaşları festivale davet etti.
Festivalin başlamasıyla birlikte alanda yoğun bir hareketlilik yaşanırken, Başkan Arıcı, festival alanı ve pazar yerini gezdi. Stantları tek tek ziyaret eden Arıcı, esnaf, üretici ve vatandaşlarla sohbet ederek hayırlı ve bereketli işler dileğinde bulundu.
Festivalin, ilçenin tanıtımına ve yerel ürünlerin ekonomiye kazandırılmasına önemli katkı sağladığını ifade eden Başkan Arıcı, tüm vatandaşları bu bir araya gelme ve paylaşma coşkusuna ortak olmaya davet etti. Yöresel ürünlerin sergilendiği, çeşitli etkinliklerin gerçekleştirildiği festival, ziyaretçilerine hem alışveriş hem de eğlence imkanı sunmakta. Festivalin önümüzdeki günlerde de çeşitli etkinliklerle devam etmesi bekleniyor.

AYDIN'IN KOÇARLI İLÇESİNDE BU YIL 16'NCISI DÜZENLENEN GELENEKSEL ÇAM FISTIĞI VE YÖRESEL ÜRÜNLER FESTİVALİ BÜYÜK BİR COŞKU İLE BAŞLARKEN, KOÇARLI BELEDİYE BAŞKANI ÖZGÜR ARICI FESTİVAL ALANINDA ESNAF VE ÜRETİCİLERLE BİR ARAYA GELEREK VATANDAŞLARI FESTİVALE DAVET ETTİ.
