Yeni Birlik Gazetesi
Yeni Birlik Gazetesi Kültür Sanat Öğrenciler sanatı doğa ile buluşturdu

Öğrenciler sanatı doğa ile buluşturdu

Düzce Cumhuriyet Anadolu Lisesi, Korugöl Tabiat Parkı'nda 'Doğada Sanat Etkinliği' düzenleyerek öğrencileri sanatla buluşturdu.

Düzce Cumhuriyet Anadolu Lisesi tarafından Korugöl Tabiat Parkı'nda düzenlenen "Doğada Sanat Etkinliği", öğrencilerin doğanın eşsiz atmosferinde sanatı keşfetmelerini sağladı.

Etkinliğe, İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, şube müdürleri, okul yöneticileri, öğretmenler ve birçok öğrenci katıldı. Doğanın içinde gerçekleştirilen etkinlikte öğrenciler, sanatsal çalışmalar yaparak hem doğayla iç içe vakit geçirme imkanı buldu hem de yeteneklerini sergiledi.

Öğrencilerle bir araya gelen İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, eğitim süreçlerinin sadece sınıf ortamıyla sınırlı kalmaması gerektiğini belirtti. Özer, sosyal, kültürel ve sanatsal yönlerin geliştirilmesine katkı sağlayan etkinliklerin önemine dikkat çekti.

Katılımcıların büyük ilgi gösterdiği etkinlik, öğrencilerin doğa ile sanatın iç içe olduğu keyifli bir gün geçirmesiyle sona erdi.

DÜZCE CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ TARAFINDAN KORUGÖL TABİAT PARKI’NDA DÜZENLENEN “DOĞADA SANAT...

DÜZCE CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ TARAFINDAN KORUGÖL TABİAT PARKI’NDA DÜZENLENEN “DOĞADA SANAT ETKİNLİĞİ”, ÖĞRENCİLERİ DOĞANIN EŞSİZ ATMOSFERİNDE SANATLA BULUŞTURDU.

DÜZCE CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ TARAFINDAN KORUGÖL TABİAT PARKI’NDA DÜZENLENEN “DOĞADA SANAT...