Yeni Birlik Gazetesi
Yeni Birlik Gazetesi Kültür Sanat Sivas'ta muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramı yapıldı

Sivas'ta muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramı yapıldı

Sivas'ta Meydan Camii'nde gerçekleştirilen aşure dağıtımı, muharrem ayının anlamını pekiştirdi.

Sivas’ta Muharrem ayı dolayısıyla Meydan Camii’nde aşure dağıtıldı. Etkinlik, Sivas Mevlana Kültürünü Tanıtma ve Yaşatma Derneği tarafından düzenlendi.

Dernek üyeleri, öğle namazının ardından cami cemaatine aşure ikram etti. Etkinlik sonrası konuşan Dernek Başkanı Cafer Şimşek, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendirmesini diledi. Şimşek, tüm vatandaşların Muharrem ayını ve Aşure Günü’nü kutladı.

Vatandaşların programa gösterdiği yoğun ilgiye de teşekkür eden Şimşek, dernek olarak kültürel ve manevi değerleri yaşatmaya yönelik faaliyetlerini sürdüreceklerini ifade etti.

Sivas'ta cami cemaatine aşure ikram edildi

Sivas'ta cami cemaatine aşure ikram edildi