Kayseri Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, Spor Hizmetleri Müdürlüğü bünyesinde görev yapan tüm birimlerle bir araya gelerek yürütülen çalışmaları değerlendirdi.
Toplantıda devam eden projeler, kurum içi koordinasyon, hizmet kalitesinin artırılması ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan faaliyetler ele alındı.
Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, Spor Hizmetleri Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda tüm birimlerin katılımıyla istişare ve değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda yürütülen çalışmalar kapsamlı bir şekilde değerlendirildi ve devam eden projeler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Birimler arası koordinasyonun güçlendirilmesi, hizmet kalitesinin artırılması ve spor faaliyetlerinin daha etkin bir şekilde yürütülmesi konuları masaya yatırıldı. Ayrıca, önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan yeni projeler ve faaliyetler hakkında değerlendirmeler yapılarak kurumun yol haritası belirlendi.
İl Müdürü Kabakcı, spor hizmetlerinin daha verimli yürütülmesi adına ekip çalışması ve koordinasyonun önemine vurgu yaptı.

KAYSERİ GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRÜ ALİ İHSAN KABAKCI; SPOR HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ BÜNYESİNDE GÖREV YAPAN TÜM BİRİMLERLE BİR ARAYA GELEREK YÜRÜTÜLEN ÇALIŞMALARI DEĞERLENDİRDİ.
