Denizli Büyükşehir Belediyesi, Dünya Yoga Günü kapsamında Çamlık Kent Ormanı'nda etkileyici bir etkinlik gerçekleştirdi. Yeşil alanın ve huzurun merkezi olan bu mekânda, yüzlerce katılımcı, uzman eğitmenler eşliğinde yoga yaparak hem bedensel hem de zihinsel rahatlama sağladı.
Denizli Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı tarafından geleneksel hale getirilen bu organizasyon, her yıl Dünya Yoga Günü'nü kutlamak amacıyla yapılıyor. Bu yıl, etkinlik yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Çamlık Kent Ormanı'nın doğal güzellikleri ve gölet kenarında düzenlenen etkinlikte, spor kurslarına katılan kadınların yanı sıra, sağlıklı yaşama adım atmak isteyen birçok vatandaş da yer aldı. Geçen yıl büyük ilgi gören organizasyonun ardından, bu yıl katılım taleplerinin artmasıyla birlikte Çamlık Kent Ormanı adeta bir huzur alanına dönüştü.
Kuş sesleri ve temiz hava eşliğinde, alanında uzman yoga eğitmenleri rehberliğinde gerçekleştiren toplu yoga seansı görsel bir şölen sundu. Katılımcılar, doğru nefes teknikleri, yoga duruşları ve meditasyon uygulamaları ile zihinsel farkındalık deneyimi yaşadı. Yaklaşık iki saat süren etkinlik, Denizlililerin doğanın tadını çıkarmasıyla huzur dolu bir deneyime dönüştü.
Etkinliğin sonunda vatandaşlar, doğa, sağlık ve huzurla dolu bu keyifli etkinlik için Denizli Büyükşehir Belediyesi ve Başkan Bülent Nuri Çavuşoğlu'na teşekkürlerini sundu.

DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, DÜNYA YOGA GÜNÜ KAPSAMINDA ÇAMLIK KENT ORMANI’NDA MUHTEŞEM BİR ETKİNLİĞE İMZA ATTI. YEŞİLİN VE HUZURUN KALBİNDE BİR ARAYA GELEN YÜZLERCE VATANDAŞ, UZMAN EĞİTMENLER EŞLİĞİNDE YOGA YAPARAK HEM BEDENLERİNİ ESNETTİ HEM DE ZİHİNLERİNİ ŞEHRİN STRESİNDEN ARINDIRDI.
