Altay altyapısında yetişen Emre Tangeldi, sosyal medya hesaplarından yaptığı açıklama ile siyah-beyazlı kulüple olan sözleşmesini feshettiğini duyurdu. Bu durum, beklenen bir ayrılığın gerçekleşmesi olarak kayıtlara geçti.
3. Lig ekiplerinden Altay’da, geçtiğimiz günlerde alacaklarının ödenmemesi nedeniyle kulübe ihtarname gönderen Tangeldi, sözleşmesini feshettiğini açıkladı. Genç oyuncunun kulüple olan bağı böylece sona ermiş oldu.
Yazılı açıklamasında, sözleşmesini feshettiğini belirten Tangeldi, "Altay forması altında geçirdiğim 7 yıl boyunca desteklerini, emeklerini ve dostluklarını esirgemeyen tüm takım arkadaşlarıma, teknik ekibimize ve kulüp çalışanlarımıza içtenlikle teşekkür ederim. Birlikte ortaya koyduğumuz emek ve paylaştığımız anılar benim için her zaman özel bir yere sahip olacak. Ayrıca, bu süreç boyunca yanımızda olan ve desteklerini esirgemeyen büyük Altay taraftarına da teşekkürlerimi sunuyorum" ifadelerini kullandı.

ALTAY’DA EMRE TANGELDİ, SÖZLEŞMESİNİ FESHETTİ
