Erciyes 38 Futbol Spor Kulübü, yeni sezon öncesi iç transferde 8 oyuncu ile yeniden anlaşma sağladı. TFF 3. Lig ekiplerinden olan kulübün, transfer süreci önemli gelişmelerle devam ediyor.
Mavi siyahlılar, 2026-2027 sezonu öncesi Artun Akçakın, Çağrı Yağız Yasak, Mehmet Tosun, Fatih Yiğit Şanlıtürk, Batuhan Özgan, Utkan Gökçen, Ali Kılıç ve Burak Efe Arslan ile anlaşma sağladı. Bu oyuncular, kulübün gelecek sezon hedeflerine katkı sağlayacak önemli isimler arasında yer alıyor.
Ayrıca, kulüp iç transferde birkaç oyuncu ile daha görüşmelerini sürdürüyor. Dış transferde ise Mehmet Eksik, Seyit Ali Kahya ve kaleci Mertcan Dağlı ile anlaşma sağlandığı bildirildi. Erciyes 38, bu hafta içinde yeni isimlerin açıklanması bekleniyor.

ERCİYES 38 FUTBOL SPOR KULÜBÜ, YENİ SEZON ÖNCESİ İÇ TRANSFERDE 8 İSİM İLE YENİDEN ANLAŞTI.
