Yeni Birlik Gazetesi
Yeni Birlik Gazetesi Spor Fenerbahçe aradığı yerli stoperi Süper Lig'de buldu

Fenerbahçe aradığı yerli stoperi Süper Lig'de buldu

Aziz Yıldırım liderliğindeki yönetim ile teknik direktör İsmail Kartal’ın gerçekleştirdiği zirveden Konyasporlu Adil Demirbağ ismi çıktı. Sarı-lacivertliler bu transfer için 3 milyon euroyu gözden çıkardı.

Yeni sezonda mutlak şampiyonluk parolasıyla yola çıkan ve hem ligde hem de Avrupa'da derinlikli bir kadro kurmayı hedefleyen Fenerbahçe, transferde rotasını yerli piyasasına çevirdi. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde güçlü bir yapılanmaya giden sarı-lacivertliler, özellikle savunma hattındaki alternatifleri artırmak adına Süper Lig'in deneyimli isimlerini takibe aldı. Defans kurgusunu yerli bir liderle tahkim etmek isteyen Fenerbahçe, aradığı kanı Konya'da buldu.

Zirveden Ortak Karar Çıktı: Kartal ve Yıldırım Anlaştı

Kulübün geleceğe yönelik kadro planlaması kapsamında, Başkan Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu ile teknik patron İsmail Kartal kritik bir transfer zirvesinde bir araya geldi. Samandıra ve yönetim koridorlarında hareketli saatlerin yaşanmasına neden olan bu stratejik toplantıda, savunma rotasyonu masaya yatırıldı. Teknik heyetin raporu ve yönetimin mali vizyonu doğrultusunda, Süper Lig'de istikrarlı performansıyla dikkat çeken 28 yaşındaki tecrübeli stoper Adil Demirbağ'ın ismi üzerinde tam mutabakata varıldı. İsmail Kartal’ın taktik disiplinine uyum sağlayabileceği belirtilen oyuncu için hem idari hem de teknik kanattan tam onay çıktı.

Adil Demirbağ Kadıköy Yolunda: Kulüplerin Anlaşması Bekleniyor

TÜMOSAN Konyaspor ile olan sözleşmesi Haziran 2027’ye kadar devam eden Adil Demirbağ’ın, kariyerinde büyük bir sıçrama yapma fırsatı sunan bu teklife oldukça sıcak baktığı gelen bilgiler arasında. Yeşil-beyazlı formayla sergilediği performansla ligin elit savunmacıları arasına giren 28 yaşındaki futbolcu, kulüplerin resmi şartlarda el sıkışması halinde sarı-lacivertli formayı giymeye hazır olduğunu iletti.

Defans Rotasyonu İçin 3 Milyon Euro Gözden Çıkarıldı

Uzun maratonda sakatlık ve ceza durumlarını minimum hasarla atlatabilmek için kulübe kalitesi yüksek bir yerli alternatifi kazandırmak isteyen Fenerbahçe yönetimi, kesenin ağzını açtı. Sarı-lacivertli kurmayların, bu transfer operasyonunu pürüzsüz ve hızlı bir şekilde noktalamak adına yaklaşık 3 milyon euro civarında bir bonservis bütçesini tamamen gözden çıkardığı öğrenildi. Önümüzdeki günlerde Konyaspor yönetimiyle resmi temasların sıklaştırılması ve transferin resmiyete dökülmesi bekleniyor.