Fenerbahçe, yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrollerine başladı. Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular, Medicana Ataşehir Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçerek yeni sezon için hazırlıklarını sürdürüyor.
Sağlık kontrolleri kapsamında EKG ve kan tetkiklerinin yanı sıra efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testler de gerçekleştirildi. Kontroller, ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde yapılan tetkiklerle sona erdi.
Sarı-lacivertlilerin sağlık kontrollerinin yarın devam edeceği bildirildi.

FENERBAHÇE’DE YENİ SEZON ÖNCESİ RUTİN SAĞLIK KONTROLLERİ BAŞLADI.
