Fenerbahçe Kulübü'nde Başkan Aziz Yıldırım ve kurmayları, Süper Lig'de yeni sezonun başlamasına kısa bir süre kala fikstür planlamasına yönelik harekete geçti.
Sarı-lacivertli taraftarların uzun süredir sosyal medya platformlarında yüksek sesle dile getirdiği fikstür dezavantajı eleştirilerinin ardından, kulüp yönetimi somut ve kurumsal bir adım attı.
Bu kapsamda sarı-lacivertli kulübün, lig mimarisinin adil bir şekilde dağıtılması ve takvimin dengeli yürütülmesi amacıyla futbolun tepe yönetimiyle resmi bir temas kurduğu bildirildi.
YÖNETİM KURULU DÜZEYİNDE TELEFON TRAFİĞİ GERÇEKLEŞTİ
Süper Lig'deki fikstür hassasiyetlerini iletmek üzere Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk ve Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Çağlar, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) yetkili profesyonelleri ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Yapılan bu görüşmede, Fenerbahçe Spor Kulübü’nün konuya ilişkin kurumsal hassasiyetleri en net şekilde TFF kanadına aktarıldı. Süreci çok yakından ve dikkatle takip ettiklerini belirten yöneticiler, geçmiş yıllarda sarı-lacivertli ekibin yaşadığı iddia edilen takvim mağduriyetlerinin bu yıl kesinlikle yaşanmasına izin verilmeyeceğini federasyon yetkililerine iletti.