Bilecik 2. Amatör Lig’de sezon sona ererken, B Grubu’ndaki Gölpazarıspor, 1. Amatör Lig’e yükselmeyi son haftada kaybetti.
Bilecik 2. Amatör Lig’de A ve B Grupları’nda ligin son haftası olan 6’ncı hafta geride kalırken, gruplarında ilk 2 sırada yer alan takımlar Bilecik 1. Amatör Lig’e yükseldiler. A Grubu’nun son haftasında şampiyonluğu geçen hafta garantileyen Kandillispor, kendi evinde Güneşspor’u 10-1’lik skorla mağlup etti. Ligi ikinci bitirerek Bilecik 1. Amatör Lig’e yükseleyen diğer takım olan Kurtköyspor da kendi evinde Bozüyük Gücüspor’u 3-0 yendi. Kandillispor 6 maçta 5 galibiyet ve 1 mağlubiyetle 16 puanla ligi bitirirken, Kurtköyspor 12, Güneşspor 3 ve Bozüyük Gücüspor 1 puanla ligi tamamladı.
Gölpazarıspor, şampiyonluğu son haftada kaybetti
B Grubu’nda ligin son haftasına 7 puanla ikinci sırada giren Gölpazarıspor, kendi evinde ligin şampiyonu 1299 Bilecikspor Kulübü’ne 3-2 kaybederek, Bilecik 1. Amatör Lig’e yükselme şansını kaybetti. Haftaya 6 puanla üçüncü sırada yer alan Vezirhanspor, kendi evinde Bayırköyspor’u 4-0 yenerek, 9 puana yükseldi. Bu sonuçlarla birlikte 13 puanlı 1299 Bilecikspor Kulübü ve 9 puanlı Vezirhanspor, Bilecik 1. Amatör Lig’e yükselen takımlar oldu.

1299 BİLECİKSPOR KULÜBÜ
