Yeni Birlik Gazetesi
Yeni Birlik Gazetesi Spor Gölpazarıspor, 1. Amatör Lig’e yükselmeyi son haftada kaybetti

Gölpazarıspor, 1. Amatör Lig’e yükselmeyi son haftada kaybetti

Bilecik 2. Amatör Lig'de sezon sona ererken, Gölpazarıspor son haftada şampiyonluğu kaybederek 1. Amatör Lig'e yükselemadı.

Bilecik 2. Amatör Lig’de sezon sona ererken, B Grubu’ndaki Gölpazarıspor, 1. Amatör Lig’e yükselmeyi son haftada kaybetti.

Bilecik 2. Amatör Lig’de A ve B Grupları’nda ligin son haftası olan 6’ncı hafta geride kalırken, gruplarında ilk 2 sırada yer alan takımlar Bilecik 1. Amatör Lig’e yükseldiler. A Grubu’nun son haftasında şampiyonluğu geçen hafta garantileyen Kandillispor, kendi evinde Güneşspor’u 10-1’lik skorla mağlup etti. Ligi ikinci bitirerek Bilecik 1. Amatör Lig’e yükseleyen diğer takım olan Kurtköyspor da kendi evinde Bozüyük Gücüspor’u 3-0 yendi. Kandillispor 6 maçta 5 galibiyet ve 1 mağlubiyetle 16 puanla ligi bitirirken, Kurtköyspor 12, Güneşspor 3 ve Bozüyük Gücüspor 1 puanla ligi tamamladı.

Gölpazarıspor, şampiyonluğu son haftada kaybetti

B Grubu’nda ligin son haftasına 7 puanla ikinci sırada giren Gölpazarıspor, kendi evinde ligin şampiyonu 1299 Bilecikspor Kulübü’ne 3-2 kaybederek, Bilecik 1. Amatör Lig’e yükselme şansını kaybetti. Haftaya 6 puanla üçüncü sırada yer alan Vezirhanspor, kendi evinde Bayırköyspor’u 4-0 yenerek, 9 puana yükseldi. Bu sonuçlarla birlikte 13 puanlı 1299 Bilecikspor Kulübü ve 9 puanlı Vezirhanspor, Bilecik 1. Amatör Lig’e yükselen takımlar oldu.

1299 BİLECİKSPOR KULÜBÜ

1299 BİLECİKSPOR KULÜBÜ

1299 BİLECİKSPOR KULÜBÜ