Göztepe, yaz transfer dönemine hareketli bir başlangıç yaptı. İzmir temsilcisi, sezon sona ererken kadro yapılanmasında hız kazanarak Heliton, Ekrem Kılıçarslan, Filip Krastev, Uğur Kaan Yıldız ve Mateusz Lis ile yollarını ayırdı. Ancak Efkan Bekiroğlu’nun sözleşmesini uzatarak takımda kalmasını sağladı.
Yeni sezonun başlangıcında, Göztepe, sorunlu hücum hattını iyileştirmek amacıyla transfer hamlelerini forvet bölgesinde gerçekleştirdi. İngiltere Championship ekibi Bristol City’den Sinclair Armstrong ve Brezilya temsilcisi Gremio’dan Andre Henrique ile 4+1 yıllık sözleşme imzalayarak kadrosunu güçlendirdi.
Göztepe’nin transfer çalışmalarının devam ettiği ve yeni imzaların kısa süre içinde açıklanmasının beklendiği kaydedildi. Özellikle savunma hattında yaşanan eksiklikler için Yunanistan Süper Ligi ekibi Aris’ten Noah Sonko Sundberg transferi konusunda görüşmelerin olumlu sonuçlandığı öğrenildi. Resmi açıklamanın önümüzdeki günlerde yapılması planlanıyor.
Kaleci Mateusz Lis’in ayrılmasının ardından alternatif arayışlarını sürdüren Göztepe’nin, İranlı 21 yaşındaki kaleci Mohammad Khalifeh’yi transfer edebileceği ifade ediliyor. Göztepe’nin, birçok oyuncuyla temas halinde olduğu ve uygun şartlar sağlandığında resmi girişimlerde bulunacağı bildirildi.

SİNCLAİR ARMSTRONG
