Hatay’da düzenlenen 2. Etap Bölgesel Dağ Bisikleti Yarışması, sporcuların kıyasıya mücadelesine sahne oldu. Antakya Belediyesi, Hatay Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Hatay Valiliği iş birliğiyle düzenlenen bu etkinlik, Serinyol Tahtaköprü Yıldırım Deresi Mesire Alanı’nda gerçekleştirildi.
Bölgesel organizasyonda sporcular, parkur boyunca dereceye girebilmek için yoğun bir çaba sarf etti. Yarışma, izleyicilere büyük heyecan ve coşku dolu anlar yaşattı.
Yarışmanın ardından, Belediye Başkan Yardımcısı Selahattin Öztürk, dereceye giren sporculara madalyalarını takdim etti. Öztürk, yarışmaya katılan ve derece elde eden tüm sporcuları tebrik ederek, organizasyonda emeği geçenlere de teşekkür etti.
Etkinlik, yarışmanın ardından çekilen toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

HATAY 2. ETAP BÖLGESEL DAĞ BİSİKLETİ YARIŞMASI’NDA SPORCULAR PARKURDA KIYASIYA MÜCADELE EDERKEN DERECEYE GİREN İSİMLERE MADALYALARI TAKDİM EDİLDİ.
