Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hentbol 1. Etap 7. Grup Müsabakaları, Yeni Spor Salonu'nda düzenlenen karşılaşmalarla başladı. Farklı illerden gelen sporcuların katıldığı organizasyonda hentbol heyecanı, ilk düdükle birlikte yaşandı.
145 erkek ve 115 kız sporcu, 50 antrenör ve idareciyle birlikte toplam 310 kişi organizasyona katılım sağladı. Karşılaşmalar boyunca sporcuların performansları, tribünlerden ilgiyle takip edildi. Müsabakaları yerinde takip eden Muş Gençlik ve Spor İl Müdürü Yusuf Kılıç, organizasyona katılan tüm takımlara başarı dileklerinde bulundu.
Sporcular ve teknik ekiplerle bir araya gelen Kılıç, gençlerin sportif gelişimine katkı sunan organizasyonların önemine dikkat çekti. Bölgesel düzeyde düzenlenen ANALİG Hentbol 1. Etap 7. Grup Müsabakalarının belirlenen program kapsamında devam edeceğini belirten Müdür Kılıç, başarılı olan takımların bir üst aşamada mücadele etme hakkı kazanacağını söyledi.

MÜSABAKALARI YERİNDE TAKİP EDEN MUŞ GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRÜ YUSUF KILIÇ (ORTADA) ORGANİZASYONA KATILAN TÜM TAKIMLARA BAŞARI DİLEKLERİNDE BULUNDU.
