Yeni Birlik Gazetesi
Yeni Birlik Gazetesi Spor Kayserispor'da beklenen ayrılık gerçekleşti: Başarılı kaleci ayrıldı!

Kayserispor'da beklenen ayrılık gerçekleşti: Başarılı kaleci ayrıldı!

Kayserispor’da 3 sezondur forma giyen 31 yaşındaki tecrübeli kaleci Onurcan Piri, sosyal medya hesabından paylaştığı duygusal mesajla sarı-kırmızılı kulübe ve taraftarlara veda etti.

KAYNAK: AA

Kayserispor'da transfer hareketliliği ve kadro planlaması sürerken, takımdan ayrılan isimlere bir yenisi daha eklendi. Sarı-kırmızılı ekibin 31 yaşındaki tecrübeli file bekçisi Onurcan Piri, kulüple olan bağlarını kopardığını resmen duyurdu. Deneyimli kaleci, ayrılık kararını sosyal medya hesabı üzerinden taraftarlarla paylaştı.

Instagram'dan Duygusal Paylaşım

Gelecek sezon öncesi kadro yapılanmasına giden Kayserispor'da, Onurcan Piri dönemi resmen kapandı. Amerika merkezli sosyal medya platformu Instagram üzerinden bir veda mesajı yayımlayan tecrübeli kaleci, sarı-kırmızılı formayı giydiği süre boyunca unutulmaz anılar biriktirdiğini vurguladı.

Piri, yayımladığı veda mesajında şu ifadeleri kullandı:

"Bu 3 yıllık süreçte yalnızca güzel anılar değil, ömür boyu kıymetini bileceğim dostluklar da biriktirdim. Bu yolculukta birlikte çalışma fırsatı bulduğum tüm kulüp başkanlarıma, hocalarıma, takım arkadaşlarıma, Kapalıkale'ye ve her koşulda desteğini hissettiren tüm Kayserispor taraftarlarına yürekten teşekkür ediyorum."

"Gizli Kahramanları" Unutmadı

Mesajında kulüp personeline özel bir parantez açan başarılı kaleci, kulübün görünmeyen kahramanlarına minnettar olduğunu belirtti. Aidiyet duygusunun önemine dikkat çeken Onurcan Piri, helallik isteyerek sözlerini noktaladı.

31 yaşındaki file bekçisi mesajının devamında şu cümlelere yer verdi:

"FORMAYA LAYIK BİR SPORCU OLMAYA GAYRET ETTİM"

"Teşekkürlerimin en özeli ise kulübümüzün tüm emekçi personeline. Onlar, çoğu zaman görünmeyen ama bu büyük camianın ayakta kalmasında en büyük pay sahiplerinden olan gizli kahramanlar. Birlikte çalışma fırsatı bulduğum her birine ayrıca minnettarım. Bulunduğum her kulüpte aidiyet duygusuyla hareket etmeye, taşıdığım formaya layık bir sporcu olmaya gayret ettim. İşimizin bir parçası da ayrılıklar. Bugün ayrılıyor olsam da Kayserispor'un ve burada tanıdığım güzel insanların yeri bende her zaman ayrı olacak. Hepinizi çok seviyorum. Kayserispor'a bundan sonraki yolculuğunda yürekten başarılar diliyorum. Umarım bu büyük camia, hak ettiği güzel günlere ve başarılara en kısa zamanda ulaşır. Hakkınızı helal edin. Benim de sizlere hakkım helal olsun. Hoşça kalın."