Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey Grup Birinciliği Bölge Şampiyonası’nda Muğla İl Karması Kız Hokey Takımı, Konya’da düzenlenen turnuvada namağlup şampiyon olarak büyük bir başarıya imza attı.
Konya’nın ev sahipliği yaptığı turnuvada, Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne bağlı takım, turnuvadaki tüm rakiplerini geride bırakmayı başardı. Takım, sırasıyla Antalya, Kayseri ve Kahramanmaraş takımlarını mağlup ederek finale yükseldi.
Finalde Denizli İl Karması ile karşılaşan Muğla'nın sultanları, normal süresi büyük bir heyecan içinde geçen maçın ardından penaltı atışlarına gitti. Penaltı atışlarında 4-3'lük üstünlük sağlayarak şampiyonluk ipini göğüsleyen Muğla İl Karması, kupayı Muğla’ya kazandırdı.
Maç sonrası açıklamalarda bulunan takım antrenörü Serkan Şen, elde edilen başarıdan dolayı oyuncularını kutladı. Muğla'da hokey sporuna verilen desteğin meyvelerini topladıklarını belirten Şen, "Hokeyin yer aldığı tüm organizasyonlarda Muğla olarak sahadayız ve gittiğimiz her turnuvadan başarılı sonuçlarla dönüyoruz. Bizlere her zaman inanan ve desteklerini esirgemeyen Muğla Valisi Sayın İdris Akbıyık ve Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürü Sayın Kazım Açıkbaş’a tüm takımım adına sonsuz teşekkürlerimi sunarım," ifadelerini kullandı.

MUĞLA’NIN HOKEYCİ KIZLARI KONYA’DA DESTAN YAZDI: BÖLGE ŞAMPİYONU MUĞLA
