Yunusemre Belediyespor'un judocuları, Hatay'da gerçekleşen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası'nda önemli bir başarıya imza attı. 1 altın ve 1 bronz madalya kazanarak, toplam 5 sporcu Avrupa Judo Kupası'na katılma hakkı elde etti.
Yunusemre Belediyespor, organizasyonda 48 kiloda mücadele eden Zeynep Meşe Türkiye Şampiyonu olarak altın madalya kazanırken, 40 kiloda yarışan Elif Şanıer ise Türkiye üçüncülüğü elde ederek bronz madalya aldı. Kulübün diğer başarılı sporcuları Rabia Tekin (40 kilo), Azra Karan (36 kilo) ve Oğuzhan Uygun (46 kilo) Türkiye yedincisi olarak sıralamada yer aldı.
Elde edilen sonuçlar neticesinde Zeynep Meşe, Elif Şanıer, Rabia Tekin, Azra Karan ve Oğuzhan Uygun, 11-12 Temmuz tarihlerinde Kocaeli'de düzenlenecek Yıldızlar Avrupa Judo Kupası'na katılmaya hak kazandı.
Yunusemre Belediyespor'un Kulüp Başkanı Bülent Kanik, sporcularını ve teknik ekibini kutladı. Kanik, "Judo branşımız son yıllarda elde ettiği madalyalarla kulübümüzün yüz akı olmaya devam ediyor. Sporcularımız bir kez daha yüzümüzü güldürdü. Bu başarıları bizlere desteğini esirgemeyen Yunusemre Belediye Başkanımız Semih Balaban’a armağan ediyoruz" şeklinde konuştu.

YUNUSEMRE BELEDİYESPORLU JUDOCULAR, HATAY'DA DÜZENLENEN YEŞİLAY YILDIZLAR TÜRKİYE JUDO ŞAMPİYONASI'NDA 1 ALTIN VE 1 BRONZ MADALYA KAZANIRKEN, TOPLAM 5 SPORCU ELDE ETTİĞİ DERECELERLE 11-12 TEMMUZ'DA KOCAELİ'DE YAPILACAK YILDIZLAR AVRUPA JUDO KUPASI'NA KATILMA HAKKI ELDE ETTİ.
