Adıyaman Belediyesi, yapımı devam eden 150 Yataklı Devlet Hastanesi’ne su arzını sağlamak amacıyla bazı mahallelerde kısmi su kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, hastanenin içme suyu bağlantı çalışmalarının güvenli bir şekilde tamamlanabilmesi için 25 Haziran 2026 Perşembe günü saat 08.00 ile 15.00 arasında su kesintisi gerçekleşecek.
Kesintiden etkilenecek mahalleler ise Yavuz Selim, Turgut Reis, Kayalık, Cumhuriyet ve Malazgirt olarak belirlendi.
Adıyaman Belediyesi, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için kesinti öncesinde gerekli önlemleri almalarını önemle hatırlatıyor.

ADIYAMAN BELEDİYESİ, YAPIMI DEVAM EDEN 150 YATAKLI DEVLET HASTANESİ'NE SU ARZININ SAĞLANMASINA YÖNELİK GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇALIŞMALAR NEDENİYLE KENTTE 5 MAHALLEDE KISMİ SU KESİNTİSİ UYGULANACAĞINI DUYURDU.