Yeni Birlik Gazetesi Yaşam Bilecik'te piknik alanlarında haşere ilaçlama çalışması yapıldı

Bilecik'te piknik alanlarında haşere ilaçlama çalışması yapıldı

Bilecik’in Söğüt ilçesinde piknik alanlarında sağlık için ilaçlama çalışması gerçekleştirildi.

Bilecik'in Söğüt ilçesinde piknik alanlarında ilaçlama çalışması gerçekleştirildi. Söğüt Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri, Yukarı Dere Piknik Alanı'nda yılanlara karşı kükürt uygulaması ile beraber haşere ilaçlama gerçekleştirdi.

Yaz aylarında vatandaşların daha güvenli alanlarda vakit geçirebilmeleri amacıyla düzenlenen bu çalışmanın, halk sağlığını koruma hedefi taşındığı ifade edildi. Belediye ekiplerinin ilçenin farklı noktalarında yapılan düzenli ilaçlama faaliyetlerinin sürdürüldüğü bildirildi.

Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut, "Daha temiz, daha sağlıklı ve daha güvenli bir Söğüt için çalışıyoruz" diyerek, yapılan çalışmanın önemini vurguladı.

BİLECİK’TE PİKNİK ALANLARINDA İLAÇLAMA ÇALIŞMASI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

BİLECİK’TE PİKNİK ALANLARINDA İLAÇLAMA ÇALIŞMASI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

BİLECİK’TE PİKNİK ALANLARINDA İLAÇLAMA ÇALIŞMASI GERÇEKLEŞTİRİLDİ