Bilecik'in Gölpazarı ilçesinde, Kaymakam Feyza Nur Odabaşı'na duygulandıran bir veda ziyareti gerçekleştirildi. Ziyaret, ilçede yaşayan Sebahat Teyze tarafından yapıldı.
Sebahat Teyze, Kaymakam Odabaşı'nı makamında ziyaret ederek ona çiçek takdim etti. Bu samimi buluşma, Karşılıklı iyi dileklerin iletilmesi ve içten sohbetlerle duygusal anların yaşanmasına vesile oldu. Ziyaret, vefanın ve gönül bağlarının güzel bir örneği olarak hafızalara kazındı.
Kaymakam Feyza Nur Odabaşı, bu anlamlı ziyaret için Sebahat Teyze'ye teşekkür ederek, 'Nazik ziyareti, anlamlı hediyesi ve içten duaları için kendisine minnettarız.' dedi.

KAYMAKAM ODABAŞI’NA DUYGULANDIRAN VEDA