Vali Baruş'tan kaymakamlara veda yemeği
Vali Aydın Baruş, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan Vali Yardımcıları ve Kaymakamlar Kararnamesi doğrultusunda yer değiştiren vali yardımcıları ve kaymakamlar için bir veda yemeği düzenledi.
Yemekte konuşma yapan Vali Baruş, görev süreleri boyunca Erzurum’a verdikleri katkılardan dolayı kaymakamlara teşekkür etti. Ayrıca, yeni görev yerlerinde başarılı olmaları temenisinde bulunarak onlara başarı dileklerini iletti.

VALİ AYDIN BARUŞ, CUMHURBAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN’IN İMZASIYLA YAYIMLANAN VALİ YARDIMCILARI VE KAYMAKAMLAR KARARNAMESİ KAPSAMINDA GÖREV YERLERİ DEĞİŞEN VALİ YARDIMCILARI VE KAYMAKAMLARLA DÜZENLENEN YEMEKTE BİR ARAYA GELDİ.